fast Dog Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Spyledysene på panseret er helt evneveik. så vidt den klarer å treffe frontvinduet. Hva kan gjøres for å ordne opp i dette?
Lars89 Skrevet September 20, 2009 Skrevet September 20, 2009 Kan jo være mye rart egentlig. Lekkasje, dårlig pumpe, tette dyser osv. Kan jo prøve å blåse igjennom systemet med trykkluft? (forsiktig så ingenting sprekker/hopper av)
todleif Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Sikkert mykje dritt inni. Prøv med ei tynn nål. Eg måtte demontere eine dysa hjå meg. (det var ein del dritt i vegen ja!)
m50teck Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 kan vere de er spylerventilene og som er slitne då spyler di nesten ingenting. nr 13 på bilde
dr.felix Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 plukk av slangene oppe på dysene, så bruker du trykkluft å blåser igjennom "rangveien" (inn igjennom de små dysehullene)
peder87 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 plaget med dette jeg og av og til spyler de som de skal og av og til er det bare så vidt at det kommer ut noe.. ny spyle pumpe nye spyledyser kjørt trykkluft igjennom systemet lagt opp ny strøm krets (samma som man gjør når man kobler ekstralys) ikke bedre enda .. (vurderer å skifte ut pumpa igjenn med en annen type vdo har en type med tannhjul) men vi får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå