Dagga9 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Hei, Jeg har måttet bytte relè ifbl med at jeg hadde problemer med bensintilførselen. Jeg byttet relèet som styrer insprøytninga. Etter jeg byttet dette så starter bilen helt normalt, men etter jeg har startet bilen, så kommer det skrape lyd fra starteren. Lik lyd som du har hvis du holder nøkkelen litt for lenge når du starter. Denne lyden varer kun i maks 1 sek. Noen som vet hvorfor denne lyden kommer etter bytte av relè? Bilen er forøvrig en E30, 325i cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagga9 Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2011 Har fortsatt det samme problemet. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Kan være at innslaget henger seg litt, eller at startreleet henger seg litt og sender impuls forlenge? Kan være noe der å lete i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hadde samme problem til broren mins sin Ford. Smurte mekanismen som slår inn når motoren starter med kopperfett. Han har kjørt nå 30 000km uten at dette har påvirket starteren eller fått noe lyd fra den mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå