Armanic Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Kan sikkert ta av din en dag og Christoffer ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Takktakk, kan vell prøve å få inn ei ramme da. Og prøve med navnet nede i hjørnet. Godt med litt konstruktiv kritikk fra folk som har tatt bilder før. øy øy... mener du at jeg ikke har tatt nok bilder for å ha en mening? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 Jo, det mener jeg. Alt som har en mening tar jeg til meg. Om jeg gjør noe med det er jo min sak. Men skal prøve å få ramme med navn på framover :- ) Prøve det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 jeg bare tullet ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå