Gå til innhold

25% avslag på silicon produkter til bimmers medlemmer


Kimmit Racing
 Share

Anbefalte innlegg

er ikke mer enn måned siden jeg bestilte noe dill og dall hos dere, spurte da om bimmers rabatt, fikk da nei på det ,med svar at dere hadde ingen avtale med bimmers/bmwccn, første gang jeg handlet fikk jeg bimmers rabatt.

forskuddsbetalte og delene kom - en silikon slange, kontaktet dere via mail som står på nett sida, måtte til slutt sende pm til Oleksr på forumet og etter en stund fikk han sendt den slangen som manglet i forsendelsen. (par uker senere)

for all del, kommer til å handle mer hos dere, men litt skjerpings hadde vert fint på mail fronten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke mer enn måned siden jeg bestilte noe dill og dall hos dere, spurte da om bimmers rabatt, fikk da nei på det ,med svar at dere hadde ingen avtale med bimmers/bmwccn, første gang jeg handlet fikk jeg bimmers rabatt.

forskuddsbetalte og delene kom - en silikon slange, kontaktet dere via mail som står på nett sida, måtte til slutt sende pm til Oleksr på forumet og etter en stund fikk han sendt den slangen som manglet i forsendelsen. (par uker senere)

for all del, kommer til å handle mer hos dere, men litt skjerpings hadde vert fint på mail fronten :wink:

beklager det..flott at du sier ifra så vi kan forbedre oss :D vi har hatt litt omgjøringer i firmaet etc..men klart at vi skal skjerpe oss på enkelte områder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy :) hvor skriver jeg at jeg er bimmers medlem da ?:)

OT har prisene på icene steget ? handlet en for en stund siden men trenger en større nå og føler og huske prisene var anderledes da :)

mvh

prisene har steget litt pga kurser etc.er dyrt og frakte til dette potetlandet også.men vi prøver å holde oss på fornuftge priser..bare tenk for 5 år siden kostet en feks 300x300x76 intercooler over 5000kr..så noe har skjedd :D

du må skrive på ordren at du er Bimmers medlem så ordner det seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...