Mariuse34 Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Hallais! Da begynner jeg å forberede meg på at E34`en skal ut på salg i løpet av høst/vinter. Jeg er på jakt etter en venstre fordør i oxford grønn metallic. Hvis ikke må jeg omlakkere og ordne den jeg har. Jeg satte inn skinnseter i bilen i vår. Derfor trenger jeg nå elektriske vinduesheis motorer til bakdørene og 4 knapp brett til kontroll av vindusheisene foran. Anyone?
owyj Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Hei! Det er vindusheiser på bilen jeg driver på og skrur fra hverandre (Se link i signatur). Forstår jeg rett, så er det kun vindusheisene bak og bryterpanelet ved håndbrekket i midtkonsollen du trenger? Kan sjekke idag om heisene er intakt og fungerer som de skal, så får du en tilbakemelding ikveld Mvh
owyj Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Dessverre så var vindusheisene kaputt pga kollisjonskadene bilen har =\
manta-a Skrevet September 23, 2009 Skrevet September 23, 2009 En som hugger en grønn tds på autobd,men usikker på om den er oxfordgrønn.trur han holder til sørant og=)sjekke der du=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå