mspec Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 jeg tenkte jeg skulle kjøpe CCFL ringer til min 01 320D..men så ser jeg at det finnes 2 typer..NON PROJECTOR CCFL og PROJECTOR CCFL.. hvordan ser jeg hva jeg har? (og ja,jeg vet om de på biltema,men har ikke tenkt å kjøpe de) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 de på biltema er like gode men men... prosjektor lys er som en glasskuppel på den nærlysene hvis du ikke har det så kan du se direkte på pæra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 21, 2009 Forfatter Share Skrevet September 21, 2009 hmm okey,,da skal jeg gå ut å se på lyktene.. like gode,,tja...men oxo 150kr dyrere *edit* du mener når jeg ser på lyktene utvendig gjennom lykteglassene? takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 Litt lettere å reklamere på Biltema hvis det blir nødvenig, men det ser du selv. Samme greiene som selges overalt til VILLT forskjellige priser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 jepp utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 *edit* fiksa d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå