tnt Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Hei, Har en bmw e46 touring med sportsunderstell, ifølge utstyrlisten. Nå ser d utsom at begge dempere foran er gåen og gs bildeler skulle visst ha ca, 2700,- for hver demper. Fant også komplett justerbar senkesett til rundt 5000,- Lurer på hva som anbefales? fortsette med samme me d samme, eller kjøpe en justerbar senkesett? også hvis noen har dempere å selge, gi lyd hehe
Howrd Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 Har et par jeg Bilen de sto på er en E46 320Ci Tilstanden på de vet jeg ikke helt, ettersom det er gassdempere, er ivertfall ingen lekkasjer. men litt smårust er det på de. De var ivertfall ok når de sto på bilen min
tnt Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Har et par jeg Bilen de sto på er en E46 320Ci Tilstanden på de vet jeg ikke helt, ettersom det er gassdempere, er ivertfall ingen lekkasjer. men litt smårust er det på de. De var ivertfall ok når de sto på bilen min er ikke d forskjell fra coupe og touring da? ps. ingen som har forslag?
bmwcæb Skrevet September 21, 2009 Skrevet September 21, 2009 hvis du var fornøyd med høyden/stivheten du hadde kan du jo bare holde deg til det..men hvis du har lyst på lavere/stivere bil bør du vell kjøpe justerbart
Howrd Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 hvis du var fornøyd med høyden/stivheten du hadde kan du jo bare holde deg til det..men hvis du har lyst på lavere/stivere bil bør du vell kjøpe justerbart Sant det der. Byttet ut til justerbart til fordel for å senke jeg, det blir en helt annen bil når man tenker på stivhet. Jeg byttet til AP Sportsfahrwerke, selges på www.styling-tech.no for ca 7600,- Bilen blir MYE stivere, men jeg har senket det det går, og synes egentlig at det blir stivere dess mer man senker..
tnt Skrevet September 22, 2009 Forfatter Skrevet September 22, 2009 hvis du var fornøyd med høyden/stivheten du hadde kan du jo bare holde deg til det..men hvis du har lyst på lavere/stivere bil bør du vell kjøpe justerbart Sant det der. Byttet ut til justerbart til fordel for å senke jeg, det blir en helt annen bil når man tenker på stivhet. Jeg byttet til AP Sportsfahrwerke, selges på www.styling-tech.no for ca 7600,- Bilen blir MYE stivere, men jeg har senket det det går, og synes egentlig at det blir stivere dess mer man senker.. takker for svar. Noen meninger om FK Highsport coilovers? erfaringer.
Lars89 Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Fint og stivt det settet. Har det på min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå