Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Simon: Det går sikkert ann vettu :) Men er litt skeptisk på de senkeskålene, har justerbare topplager foran. Hørt litt mye rart og de skålene så har lagt det fra meg egentlig, men igenting er jo umulig :) Ja tror det er den 8'ende leppa dette med 60/40 senk bare :) Hat kjøpt catkiller nå så den skulle bli sterkere av det ;)

Kurs du ja..lenge er du der da? Javisst, må ha ett orginalpar liggende. Send meg en sms da når du er ferdig på kurs om dagene

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
60/40 er vel 60mm foran og 40 bak? Trenger vel ikke ha den særlig lavere bak? Jeg kjøpte 60mm bak på min hvite facelift, det ble aaalt for lavt på rævva i forhold til fronten.

Psst, Olav, kjøp de lyktene 8)

Bak er den ganske bra egentlig (60mm foran ja), fjernet gummilappene under fjæra der. Det er foran som er problemet. Jeg har neste max valsa skjermer rundt om også, det bygger spesielt godt opp fra hjulene foran, derfor ser det ut som den er høyere foran enn den var før valsinga! :)

Skrevet

Å? Så ille at det ikke er pent da? Den er vel laget og tilpasset til men.. Synes ikke hverken Audun eller Ståle sin har stukket så langt ut egentlig... Den demper nok litt ang rassering ja. Ståle rasserte vel 3-4stk uten.. Etter Cat-killern så har han ikke ødelagt noen, men så ble det jo snurrebygg, å mer senk foran, så nå kan han ikke ha det :lol:

Ja, send så jeg får se.:)

Orginalpar?? Trodde det var snakk om MHW jeg :oops:

Skrevet
Å? Så ille at det ikke er pent da? Den er vel laget og tilpasset til men.. Synes ikke hverken Audun eller Ståle sin har stukket så langt ut egentlig... Den demper nok litt ang rassering ja. Ståle rasserte vel 3-4stk uten.. Etter Cat-killern så har han ikke ødelagt noen, men så ble det jo snurrebygg, å mer senk foran, så nå kan han ikke ha det :lol:

Ja, send så jeg får se.:)

Orginalpar?? Trodde det var snakk om MHW jeg :oops:

Vi tar det etter ett par bilder :)

Hehe, ja er en gjenganger den! Heller pustehjelp en ei tapper infinityleppe ja :)

Ja hadde det nå bare vært det :) Det blir vel MHW også :) (engang)

Skrevet

Jess :)

Ja, er nok det :lol: Japp, han er nok ikke såå nøye med utseende nå som bakhjula går raskere enn fremhjula til tider ;)

MHW må du jo ha nå Olav. Med en gang ! ;) Off nei, blir ikke noe av å sitte inne!! Ha meg ut å ordne ferdig kanalene så skjørta kommer på 8)

Skrevet

Synes ikke den leppa er så ille jeg, Olav :) Prøv det i starten, etter lakk av leppe, så får du heller ta standpunkt derifra :)

Skrevet
Synes ikke den leppa er så ille jeg, Olav :) Prøv det i starten, etter lakk av leppe, så får du heller ta standpunkt derifra :)

Jo det går jo ann det da, går jo ann og flytte den lengre bak senere om man ikke er fornøyd :)

• 3 weeks later...
  • 1 year later...
Skrevet

Her er det lenge siden det har skjedd noe! Bilen er heller ikke blitt

prioritert det siste året men det kommer en update med planer og litt bilder når jeg

kommer hjem fra sjøen.

Kommer sterkere tilbake til denne sesongen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...