endre88 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 bunnpanne olje pumpe + sil og peile pinne ?
Snake____1 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 Hvor mye forskjell var det på syl 5 i forhold til resten? Er motoren "klar til oppstart" med starter, dynamo, lmm, hjerne osv osv... ? Har du flenser til eksosen? Evnt første del av eksosen?
jørn_318i Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 bunnpanne olje pumpe + sil og peile pinne ? har det men bunnpanne har vært lappa med noe rart så den drypper litt
jørn_318i Skrevet November 23, 2009 Forfatter Skrevet November 23, 2009 Hvor mye forskjell var det på syl 5 i forhold til resten? Er motoren "klar til oppstart" med starter, dynamo, lmm, hjerne osv osv... ?Har du flenser til eksosen? Evnt første del av eksosen? ja motor er klar for oppstart, motoren er komplett og er bare å sette i en bil å starte, komp. på syl 5 var ikke helt borte men den skilte seg godt ut i forhold til de andre så har en mistanke til deff. ventil for motor går greit på turtall men begynner å fuske på tomgang ang, eksos så mangler kun bakre potta
Snake____1 Skrevet November 23, 2009 Skrevet November 23, 2009 ja motor er klar for oppstart, motoren er komplett og er bare å sette i en bil å starte, komp. på syl 5 var ikke helt borte men den skilte seg godt ut i forhold til de andre så har en mistanke til deff. ventil for motor går greit på turtall men begynner å fuske på tomgangang, eksos så mangler kun bakre potta Jeg byr deg 2000,- pluss evnt. frakt med første del av potta Eller at jeg evnt henter den
jørn_318i Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 ja motor er klar for oppstart, motoren er komplett og er bare å sette i en bil å starte, komp. på syl 5 var ikke helt borte men den skilte seg godt ut i forhold til de andre så har en mistanke til deff. ventil for motor går greit på turtall men begynner å fuske på tomgangang, eksos så mangler kun bakre potta Jeg byr deg 2000,- pluss evnt. frakt med første del av potta Eller at jeg evnt henter den pm sendt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå