Gå til innhold

m50b20 non vanos med girkasse selges,kan selges i deler også

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye forskjell var det på syl 5 i forhold til resten? Er motoren "klar til oppstart" med starter, dynamo, lmm, hjerne osv osv... ?

Har du flenser til eksosen? Evnt første del av eksosen?

Skrevet
Hvor mye forskjell var det på syl 5 i forhold til resten? Er motoren "klar til oppstart" med starter, dynamo, lmm, hjerne osv osv... ?

Har du flenser til eksosen? Evnt første del av eksosen?

ja motor er klar for oppstart, motoren er komplett og er bare å sette i en bil å starte, komp. på syl 5 var ikke helt borte men den skilte seg godt ut i forhold til de andre så har en mistanke til deff. ventil for motor går greit på turtall men begynner å fuske på tomgang

ang, eksos så mangler kun bakre potta

Skrevet
ja motor er klar for oppstart, motoren er komplett og er bare å sette i en bil å starte, komp. på syl 5 var ikke helt borte men den skilte seg godt ut i forhold til de andre så har en mistanke til deff. ventil for motor går greit på turtall men begynner å fuske på tomgang

Jeg byr deg 2000,- pluss evnt. frakt med første del av potta :roll:

Eller at jeg evnt henter den :P

Skrevet

Jeg byr deg 2000,- pluss evnt. frakt med første del av potta :roll:

Eller at jeg evnt henter den :P

pm sendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...