OAF Skrevet Oktober 5, 2009 Share Skrevet Oktober 5, 2009 mulig det bare er meg som er blind, men står det hvilken motor som står i bilen? Det står vel egentlig ganske tydelig i overskrifta her....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 BUMP BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 fortsatt til salgs om noen kommer fort. kan kanskje være villig til å diskutere prisen om noe kommer snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Tenkt noe mere på om du vil ha Accorden min a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen89 Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 litt offtopic kanskje, men lurer på hva di felgene der heter? Lurer på å kjøpe meg e30, og da MÅ jeg ha sånne felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 litt offtopic kanskje, men lurer på hva di felgene der heter? Lurer på å kjøpe meg e30, og da MÅ jeg ha sånne felger! Lurer på om desse heter TSW Venom,......rett meg gjerne visst jeg tar feil her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 litt offtopic kanskje, men lurer på hva di felgene der heter? Lurer på å kjøpe meg e30, og da MÅ jeg ha sånne felger! Lurer på om desse heter TSW Venom,......rett meg gjerne visst jeg tar feil her.. TSW stemmer bra, er usikker på resten jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 BUMP! om ikke noen kommer med bytteforslag eller vil se på den meget snart. så blir den mest sansynelig i mitt eie over vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Desember 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2009 MÅ BORT: KAN GÅ NED BETRAKTELIG I PRIS, har ikke penger til å fikse den, selges derfor som repp, objekt. den er eu ok, men jeg føler at jeg har blitt lurt. ta kontakt om du er interessert. selges fort og billig. mobil; 95784735 mail; marius_kvilten@hotmail.com eller PM. ikke ring før klokka 16.00 på hverdager. men sms besvarer jeg hele dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Desember 15, 2009 Share Skrevet Desember 15, 2009 Kva som må gjerast på bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=137041 bytte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 hvilke pris snakker vi om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Hadde du ikke bud på 40 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Desember 16, 2009 Share Skrevet Desember 16, 2009 Kva som må gjerast på bilen da? Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markv Skrevet Desember 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2009 har hatt bud på 40 før. da bestemte jeg meg for å beholde den til jeg fikk lappen, men hadde den på verksted og fikk mangel liste nå for noen dager siden, får den på mail snart. kan sende den til de som måtte ønske det, send PM bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå