Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har litt peil på hvordan jeg får ut interiøret i en cab? stussa litt over det igår, men ikke så ekstremt mye at jeg fant ut av det.

Tenkte å kanskje bytte ut org. høytalerne.

Lett å demontere og montere interiøret igjen?

Fant ut at det er værre å skru på en bmw enn en 96 civic da ihvertfall ;P

Mvh. Erik

Skrevet

Og i samme slengen, hvordan kan jeg få ut stereo uten de nøklene..hver gang jeg kjøper meg bil så får jeg ikke dem med -.-

Er det noen enkel måte? skru av fører siden av dash eller passasjer? : )

Skrevet

Heisann :) Er det dørpanelene du skal ha av, eller hele interiøret med seter og alt? dørpanelene løsner du ved å løsne 2 skruer som sitter bak 2 propper bak håndtaket på dørpanelet. Så må du løsne dekselet rundt døråpnerer. Resten er festet med klips så det er bare i brekke litt i et hjørne så løsner dørtrekket. Dekselet nede i fotbrønnen over høyttalerne løsnes ved 1 skru som du skrur 90 grader(på sjåførsiden må du også skru av panseråpneren). Du må trolig løsne skruene til sparkedekslene under dashbordet også for å få de ut.

Hvis du skal trekke kabel og må få ut baksetet så løsner du først eventuelle nakkestøtter ved å rett og slett rive de av rett oppover. Så er det bare å ta i seteryggen og rive den mot deg i toppen, så løfter du opp. Setedelen tar du tak i fronten av og løfter opp.

Panelene til høyttalerne bak mener jeg er festet med 1 skrue på hver side, ellers bare klips. Kommer ikke helt på hvor skruene sto i farta, men de var ikke så vanskelig å finne. Lykke til :)

Og ps: Cd-spiller uten nøklene kan du løsne ved å ta noen små skrujern og stikke inn i hullene som de nøklene egentlig skal i. Noen spikere kan gjøre samme nytten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...