Esbos Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Det er en kjent sak at BMW skal fornye 5-serien neste år. Først ut er 5-serie GT, men det kommer også en ny M5, noe disse bildene avslører. http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=34514 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Repost, har være ute her mange ganger før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Ops, har ikke fått med meg det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 hvordan kan man egentlig vite at d er repost, må man "tråle" hele forumet for å sjekke om den evt er lagt ut fra før av?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 hva er det med alle disse krussedullenne? for å sjule formen på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 det lurer jeg litt på selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 de krussedullene er vel for at det skal være vanskeligere å se linjene på bilen og for å skape forvirring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 var det jeg tenkte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Det burde vel egentlig settes opp som en nyhet.. Slik at alle hadde fått det med seg, mener jeg. Så hadde vi sluppet alle repostene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå