Markn Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Heihei, skal handle anlegg snart og trenger tips! Skal hele bilen ha ett merke eller er ikke det nøye? Valget står mellom , Sony, JBL, Pioneer, Rockford, ( andre kjente merker?) Det jeg ikke trenger å gjøre noe med er bakhøytalerne, men trenger ett til par fremme, tror det må bli 4". Trenger basskasse og forsterker, HAR NULL peiling angående bass og forsterker ! Spiller skal jeg også ha ny, så kom med forslag der også, der tror jeg at jeg går for alpine, pioneer eller sony. Eller at jeg går for denne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=4459&katid=9&mid=m436&id=&vn=736&tilleggsbilde=2457&stortbilde=ok! (trykk her) Kom gjerne med innspill om hvordan du har gjort det eller hva du ville gjort. Takker for gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik845 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 alpine er det beste i mine øyne.. men det der er ikke en cd spiller men en mediaresiver.. så den spiller kunn lyd fra ipod og usb.. er ikke sikker på om den har radio.. men på subb og forsterker er bilradiospes dyrt synes jeg.. skjekk heller ut installbay.no eller så kan du spørre på bilstereforumet og vs du er heldig er det et firma der som kommer med en pakka pris til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 www.megabillig.no Det er faktisk megabillig, høres jalla ut, men de fører jo merkevarer, har hatt god service fra de angående ting og tang jeg har lurt på... Jeg kjøpte Kicker L7 + Kicker ZX1.1000 forsterker derfra =)) Spiller som en drøm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VitaminB12 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Hva er budsjettet her da? Skal du ha noe som spiller J**** høyt? dunk dunk eller noe som spiller klart og ok høyt? Kjekt å vite for å kunne komme med et forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterproo Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Hva med å gå for pioneer ? da skal no bryterne på rattet funke iaff plus at du skal få samme farge på skjerm og knapper som det er i instrumentene evt: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... 36&pk=4157 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterproo Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg skal værtfall kjøpe den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2009 Jeg skal betale rundt 10 tilsammen. skal ha noe som spiller rent og høyt med ikke overkill av bass om noen skjønner hva jeg mener ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 10, 2009 Share Skrevet Oktober 10, 2009 Kva slags bil har du? Kva slags høgtalere har du bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markn Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Dette skal være til en 520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 520 hva? e34, e39 e60 eller? sedan, touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 www.megabillig.noDet er faktisk megabillig, høres jalla ut, men de fører jo merkevarer, har hatt god service fra de angående ting og tang jeg har lurt på... Jeg kjøpte Kicker L7 + Kicker ZX1.1000 forsterker derfra =)) Spiller som en drøm! Vel...megabillig er de ikke på alle varer..Focal FP 1.800 koster nesten 500 kroner mer enn hos andre... veil pris på 4490.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå