Minibusa Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Fikk med noen deler jeg ikke trenger... Vet ikke alt om de, da det ikke stemmer helt med det selger sa.. (ikke missfornøyd med selger, fikk det jeg trengte, så er det sagt ) Motor skulle ha kommet fra en 745 turbo, men det var ikke underspyling på blokka, så da er jeg usikker på hvor dette kommer fra... Men om du skal bygge M30b35 turbo, er dette deler som er kjekke og ha... Står Mahle 92.75 på undersiden av stemplene... Og veiva passer rett i m30 blokka Bilder kan ordnes ved interesse, og om noen har tips om hvor dette kommer fra og hva annet det passer til, er det bare og legge til... Skyt gjerne inn om verdi, da jeg ikke har anelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Lettere med bilder, men kan kanskje være overdim 745i stempler, de er fra mahle og mener den gir ca 8,5 i komp. med 1,8 mm topppakning De koster vel ca 2 lapper stk nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Lettere med bilder, men kan kanskje være overdim 745i stempler, de er fra mahle og mener den gir ca 8,5 i komp. med 1,8 mm topppakningDe koster vel ca 2 lapper stk nye. Bilder kommer, ligger bare til litt diesel marinering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Interresert i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 kan være intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Tok litt tid med bilder. Men nå er det i alle fall bilder av råder og stempler... Om noen føler at de trenger bilder av veiv, kan det også ordnes. Har også et sett med 6 dyser fra en s38b38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Det der er stempeler fra en m106b34 å den har 8.0-1 i komp. Men det skal være underspyling på ei m106 blokk så det er noe som er rart her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 hvorfor er dette rart? kan jo stamme fra en som har bygd opp en m30 maskinist..?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Jeg har hatt m106 blokk uten underspyling.. Mulig de ikke var alle som hadde dette. Stemplene ligner på orginale m106 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Du kjøpte ikke tilfeldig vis motoren fra en møring? Ser stemplene dine har de samme de samme ventilmerkene som den siste jeg solgte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Dette er mest stempler og mest sannsynlig blokk fra m102 (745 med 3,2l turbo motor) Denne har 7,0 komp visst den er tilogmed 82 og fra og med 82 har den 7,5 i komp. Deretter kommer m106 som er 3.4l. M102 er der ikke under spyling, menst m106 har underspyling. Hvor mange mm er stemplene? M106 er 92mm menst m102 er 88 Kan også være stempler fra m106 og vanlig b34 blokk dersom dette er samme blokken, eneste forskjellen er olje retur fra turbo og underspylingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 m106 har også en uthevining for bankesensorene, du ser den såvidt ved styrehyllsa på bilde over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Stemplene er 91,97mm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Stemplene er 91,97mm... Stempler fra m106 og vanlig blokk fra 535 (b34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2009 Med andre ord: Fint for turbo bygg på m30 blokka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå