mortendy Skrevet September 22, 2009 Skrevet September 22, 2009 Har et problem med min e39. Den henger etter når jeg gir gass, og jobber veldig tungt. Jeg hadde samme problem for noen måneder siden, og da skiftet jeg pluggene, da ordnet det seg. men nå har drittn kommet tilbake. noen som har opplevd noe av d samme?
gisse Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 hadde samme problemet i dag, tenkte først olje fra topp dekselet hadde rent ut i plugene etter som jeg nylig har hatt av dette dekslet, hjalp ikke, men fra den svarte boxen det går inn en blå og ut igjen til insugg, der var det lekk, samt at pluggen til føleren der hadde dottet ut, etter den fikk signal igjen ble den bedre,
mortendy Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 får sjekke over kontaktene en gang til da:) Jeg tror egentli ikke han som hadde bilen før meg har vært så alt for nøye med vedlikehold og sånt:S Frykter at d kan være en del dyre deler som begyner å bli slitt. Å de er det vell nok av på en bmw:P Menmen, selv kvalitet blir slitt:P
gisse Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 bmw deler e det plenty av, hehe trenger da ikke kjøpe alt nytt
mortendy Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 hehe, sant det:P Men om det ikke ordner seg ved skifting av hetter. kan det være coilen(e) som er utslitt? og isåfall om det ikke er de, can det være følere på kamen eller noe sånt?
gisse Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 kjør bilen til en bilforhandler og ta diagnose. da får du feilen så slipper du og handle så mye deler på grun av feil søking,
mortendy Skrevet September 26, 2009 Forfatter Skrevet September 26, 2009 takk for mange godesvar. Men en siste ting, er det flere nettforhandlere enn gs som selger deler? Lurer på hvor jeg kan få kjøpt føler til billigst penge.
gisse Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 ville prøvd meg her på bimmers først, mange som selger motorer ut i deler osv, om ikke så er det gs og bilrekvisita det går i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå