power777 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Heisann. Har tenkt og kjøpe effektanlegg til min bmw (328ci e46) noen som har tips til meg til hvilket som er best med god lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Supersprint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Heisann. Har tenkt og kjøpe effektanlegg til min bmw (328ci e46) noen som har tips til meg til hvilket som er best med god lyd? Du skriver ingen antydninger til hva slags lyd du ønsker, men "god" lyd = supersprint og eisenmann, mener jeg.Det var hvertfall disse to som kom igjennom nåløyet da jeg skulle ha eksos. Om du henviser til din definisjon av "god" lyd, så vil det være lettere å hjelpe deg:) ellers er jo youtube fint, men lydbildet kommer ikke helt fram. Det er kun en liten pekepinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power777 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 må ver ett med veldig bra lyd hvor kan eg eventuelt kjøpe de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 God lyd... Veldig bra lyd... Du har fortsatt ikke spesifisert hva du er ute etter Hvis du mener MYE lyd så er vel scorpion veien å gå... Evt. å lage selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 må ver ett med veldig bra lyd hvor kan eg eventuelt kjøpe de? leser du hva folk svarer? vis oss med youtubelinker, eller forklar mer utdypende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Scorpion! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power777 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 har hørt på litt diverse på youtube nå... tror supersprint passer meg perfekt hvor kan det kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 har hørt på litt diverse på youtube nå... tror supersprint passer meg perfekt hvor kan det kjøpes? Ikke farlig å søke litt selv http://www.felgimport.no/wip4/?cat=13352 http://www.pedersens-racing.no/bil/Supersprint/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Eisenmann voldtar supersprint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Eisenmann gir vel generelt mer bromling, mens Scorpion har mer snerr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Jeg hadde eisenmann bakpotte med 2x70mm enderør pluss eisenmann mellomrør som erstatter den nest bakerste potta på min E46 328i. Veldig fin lyd som ikke blir slitsom inne i bilen, men ja du hører forskjellen. Eisenmann er håndlaget i høyglanspolert rustfrittstål som ser veldig pent ut samtidig som det ikke ser ut som noe uber råneranlegg fra torshov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 jeg bare fortsetter den tråden her, men kan kun enderøret forandre lydbildet? hørt at den her gjør underverker: fra biltema: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lund3n Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 jeg bare fortsetter den tråden her, men kan kun enderøret forandre lydbildet? hørt at den her gjør underverker: fra biltema: nei ¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomsti Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 haha neivel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå