sladjan Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 jeg bare fortsetter den tråden her, men kan kun enderøret forandre lydbildet? hørt at den her gjør underverker: fra biltema: Vurderte en sånn jeg, skal vise framheve sekseren noe jævlig. Så er bare å gå for det
Tomsti Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 har en kamerat med det serru, og det er helt jævlig kult å høre på men andre "billige" alternativer? sårry trådstarter, at jeg kupper tråden din
skillbill Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Med mindre det sitter en høytaler inni de enderørene, så skal det godt gjøres at disse gir deg ekstra lyd! Når det gjelder torshov/bilxtra-eksos så er mye av disse universale jalla-pottene kun en blank "tønne", åpen tvers igjennom, bråker så fy på tomgang, og gir deg raskt oppmerksomhet fra onkel blå
Beivakongen Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Eisenmann voldtar supersprint. Fint,har nytt anlegg som ligger hjemme å venter på å bli montert på M3n
marius paulsen Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 jeg monterte for et par uker siden eisenmann eksos på 523en min og vilken lyd..hærlig.. eisenmann dette er foresten den 5 bakpotta jeg har på bilen så man kan jo si jeg har erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå