VitaminB12 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Noen som vet hvor jeg kan få bestilt senterkopper til Alpina B3 E36 felger? ? bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Tror gs og koed skal ha (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Koster noe sånt som 1300kr stk el noe... Mulig du er nødt å ha chassisnummer til en orginalbil for at koed skal bestille fra alpina..Må det til noen deler iallefall. Gs har ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensfh Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Prøv www.ebay.de. Ligger som regel en del brukte Alpina-ting der, jeg har sett senterkopper til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toratl Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Koed skaffer til ca en tusen lapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VitaminB12 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 - Koed har ikke denne typen senterkopper i nettkatalogen deres. - Gs har ikke. - Kunne ikke finne denne typen på ebay.dk heller (men tysken min e veldig begrenset så søkte for det meste med engelske søkeord) Noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VitaminB12 Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Koed skaffer til ca en tusen lapp. For alle 4 eller 1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 For en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Koed skaffer dem om du sender en epost til dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensfh Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 - Kunne ikke finne denne typen på ebay.dk heller (men tysken min e veldig begrenset så søkte for det meste med engelske søkeord) Noen andre forslag? Burde vært obligatorisk med tyskkurs for BMW-eiere Søk på "alpina felgendeckel", på www.ebay.de. Fant et deksel der, men er nok feil type. Uansett - det kan hende man kommer over noe gull på Ebay.de iblant. Og da er det penger å spare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VitaminB12 Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Har hatt tysk på skolen, men.... hehe Mail sendt Koed, men frister ikke å betale 4-5k for noen små felgdeksler. Har 1 deksel. Har du 3 til salgs, PM meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 http://cgi.ebay.co.uk/BK171-ALPINA-STYL ... 286.c0.m14 Kan disse passe? Ser ikke ut til at de er originale, men prisen er jo ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VitaminB12 Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 http://cgi.ebay.co.uk/BK171-ALPINA-STYLE-CENTRE-CAP-150mm-15CM-ONLY_W0QQitemZ250498228001QQcmdZViewItemQQptZUK_Cars_Parts_Vehicles_Wheels_tyres_Trim_Nuts_ET?hash=item3a52db9f21&_trksid=p3286.c0.m14Kan disse passe? Ser ikke ut til at de er originale, men prisen er jo ikke så ille. Hey, nice find! Kanskje de passer... Skal måle når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VitaminB12 Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Passet ikke desverre. Litt for små.. Og etter å ha pratet med Koed fant jeg ut at felgene var uorginale, noe selger ikke har opplyst om. Noen som vet hvor de selger uorginale Alpina felger? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå