kjellke Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Lurer på og kjøpe meg 325 4 Dørs Hvor mye fetere er egentlig 2dørern til E30 enn 4dørern? Hva er egentlig forskjellen. Er 4dørern mye lengre? Også, er det mulig og sveise igjen og gjøre 4dørern om til 2dører, og få det godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Hvor mye fetere er egentlig 2dørern til E30 enn 4dørern? Hva er egentlig forskjellen. Er 4dørern mye lengre?Også, er det mulig og sveise igjen og gjøre 4dørern om til 2dører, og få det godkjent? 2 dørern er en sikker vinner hos de fleste, mens 4dørern er mye mer praktisk Er vel samme lengde på begge to. Tviler sterkt på du kan få det godkjent med å sveise igjen Feil plass å legge denne posten på btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Sorry Har funne en råbilli komplett 325 4dørs. men e Syns 2dørs e mye kulere koffor kjøpe egentli folk 2 dørs om dem e Basicly dem samme men mye mere praktisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Feilposta... Ingen E30-ekspert, men er ihvertfall lengre dører på 2-dørs. Karosseriene er like lange. Sveise bakdørene på en 4d har jeg lite tro på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 22, 2009 Share Skrevet September 22, 2009 Helt 100% lik form på 4dørs og 2dørs ja, men 2dørsen har altfor lange dører og for lang bakskjerm, det er min mening Og ja, jeg kjører 4-dørs, og trivest bra med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Smak og behag mener jeg, personlig synes jeg 2-dørs er mye råere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schrick Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Kommer helt ann på hva du skal bruke bilen til det, selv foretrekker jeg 2 dørs men er jo mer praktisk med 4 dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Mange mener proposjonene er penere på 4-dørs, men det er og blir en smaksak. Personlig liker jeg 2-dørs bedre, men det kommer kanskje litt an på kombinasjonen av felger, senk, farge og evt styling. Noen ting fungerer kanskje bedre med 4-dørs? Men skal man ha 4-dørs kan man heller kjøpe en touring. Den er penere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Folk mener vell stort sett att 2-dørs er penere, smak og behag naturligvis.. Synes det blir litt rart med en xxl dør på en såpass liten bil, det ser mer rett ut med 4 små dører bakvindua blir også litt vell store.. Slik folk kan bedømme selv : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 EN dør er aller best!!! bytt ut høyredøra med ei plate å spar vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 personlig liker folk best det dem har selv.. sånn er det nesten alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Jeg har begge deler stående. 4-dørs er mest praktisk! Med tanke på og få med seg folk og ting! Kjempe fint hvis du skal f.eks rane en bensinstasjon og stikke av fort, da er 4 dørsen praktisk! 2-dørs er det som ser best ut, litt ego, men ser finest ut etter min mening, det sier jeg ikke BARE fordi jeg har en coupe selv.. 4-dører er som regel 2 dører for mye. Legger ved et par bilder, KUN som eksempler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Man kjøper ikke en e30 for å ha det praktisk. Selv kjører jeg 4dørs e36 som er større en e30 men kan ikke si den er så "praktisk" da det i grunn er veldig småe biler. Skal du ha det praktisk kjøp deg en 5 eller 7 serie E30 er jo en leke/kose bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 2 dørs er mye penere,men har e30 egentlig betegnelsen coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Personlig synes jeg 2 dørs er penest og ser jeg ikke er alene om det. Men nå er det ikke jeg som skal kjøpe e30, det er du, da må du jo selv finne ut om det er verdt å få en billig 4 dørs, eller gi litt ekstra å få en 2 dørs slik som du vil ha? E30 er jo ikke praktisk, er jo en bil man skal kjøre og kose seg med, ikke for og kjøre fotball laget med, det finnes mere egna biler til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå