stianly Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 senkesett til 1991 mod e36 (stabstag i demper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Er det forskjell på fjærer med forskjellige stabstag?? Eller er du intresert i mer enn kun fjærer? (dempere også?) Har forresten et helt stabstag med alt til å montere i bærebruene om du skulle trenge det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Hei. Jeg har både Apex(gul). og Bilstein(blå type fjærer) senkesett. Tror begge senker 60/40. Apex fjærene 600 kr for 4 fjærer. Bilstein(kjørt ca 1 år) 900 kr. 2.000 kr med 4 grå type gassdempere med topplager. Kommer fra en bil som ble slaktet. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 nå tengte jeg på demper også da, men alex har no alt jeg trenger så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå