Gå til innhold

Fremdeles vått under mattene i min 318i. NYTT BILDE!!


^th0mas^
 Share

Anbefalte innlegg

Prøvde forleden å teipe rundt taklukene fordi pakningene er dårlig. Tenkte kanskje det var derfor det ble vått under mattene på høyre side i bilen min. Det er verst fremme. Men i dag var det like vått. Kan det være vann som henger igjen fra før jeg teipet rundt? Er veldig frustrerende å ikke vite hvorfor bilen blir våt :(

Det er et lite hull ved høyre forhjul, derfor ender det masse dritt i sideskjørtet på bilen, men dette er jo under, og vannet renner ikke opp.

Edit: Hvis det er sprekk i de utvendige listene på sidedørene, kan dette være nok til at vannet renner inn og under mattene på bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har takluke ja..?

Kan være at drenslangene som sitter på soltakets dreneringskasse og som går ned i hver A-stolpe har løsnet fra festet helt oppe ved soltaket (på innsiden under taktrekket hvis du skjønner).

Skjedde på en Audi jeg hadde og fikk masse vann inn der men vet ikke 100% sikkert om det er samme patent på en bmw!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har takluke ja..?

Kan være at drenslangene som sitter på soltakets dreneringskasse og som går ned i hver A-stolpe har løsnet fra festet helt oppe ved soltaket (på innsiden under taktrekket hvis du skjønner).

Skjedde på en Audi jeg hadde og fikk masse vann inn der men vet ikke 100% sikkert om det er samme patent på en bmw!

Har prøvd å tette rundt takluka med gaffateip. Blir ennå vått inni. Da skal man vel kunne utelukke takluka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har takluke ja..?

Kan være at drenslangene som sitter på soltakets dreneringskasse og som går ned i hver A-stolpe har løsnet fra festet helt oppe ved soltaket (på innsiden under taktrekket hvis du skjønner).

Skjedde på en Audi jeg hadde og fikk masse vann inn der men vet ikke 100% sikkert om det er samme patent på en bmw!

Har prøvd å tette rundt takluka med gaffateip. Blir ennå vått inni. Da skal man vel kunne utelukke takluka?

Tja, spørs om du har fått det HELT tett da..

Tror ikke det kommer inn noe i sprekte utvendige dørlister hvertfall slik du spurte om i første posten i tråden her.

Hvis du har sett over alle vinduslister og er sikker på at de er bra, og at plasten bak dørtrekkene ikke er lagd hull i (f.eks i forbindelse med montering av høyttalere i dørene..), så står vi igjen med takluka da...

Men er bare ên takluke på denne..? Ikke sånn dobbel..? Fordi du skrev "takluke-ne" oppi her...??

Kan jo spørre de som monterer ruter o.l men tviler på at de har peiling. Sikkert bedre på et merkeverksted.

Drittkjedelig med vann inn i bilen..been there.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering til:

Her er det vått. Dere kan sikkert se den våte flekken hvor jeg har tatt av litt av interiøret. Dette fungerer som en sklie ned til gulvet, og dette kan gå begge veier, avhengig av hvilken rettning bilen heller, vil jeg tro. Det er vel åpenbart at dette kommer fra et sted øverst i bilen?

Og ja, det er bare én takluke ;)! Skriveleif....

e7ial87wkweuixahfkru.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...