Gjest Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Hallo! Jeg driver å bytter girkasse på min 325ix! Men er det noen som vet om jeg guid som er brukbare? har løsna det meste, men usikker på hvordan ting sitter inni kassa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 bump? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 det er ingenting inni kassa som detter ut hvis det er det du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre88 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 hvis du har løsna det meste er det bare og ta den ut. og inn med ny. så sku alt sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Er det noen som vet hvordan, av erfaring man skal greie å få ut den 17 mm som sitter helt oppå "toppen" av kassa? Er jo så kukk i helvette da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Et lass med lange forlengere. så tar du det fra undersida av bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 ENDELIG ! Fikk den ut nå, eller, er løs hvertfall!: p Måtte skru av fordelingskassa og bruke muttertrekker med forlengere på! Men skal kassa sitte skikkelig godt, bare med hjelp av styrehylsene ? Har løsnet starteren . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Skal ikke, men kan sitte veldig godt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå