Olan89 Skrevet Oktober 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Oktober 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Trur ikke jeg skal bruke m-interiøret selv allikavel så ønsker bud på det. er foresten med dørtrekk også.. ønsker og bud på andre deler siden jeg vurderer et prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 Når hadde du M5, Olan!? Kan du ikke bare gi meg motor og gir, så ska du få'ræ en god klem? ;D Neida, lykke til med salg Martin (Fra elektroklassa-Rjukan) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Trur ikke jeg skal bruke m-interiøret selv allikavel så ønsker bud på det. er foresten med dørtrekk også.. ønsker og bud på andre deler siden jeg vurderer et prosjekt bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2009 skal få tatt det. er helt vanlig strøkent m5 skinninteriør da. så er bare å se på bilder a det. men skal få tatt bilder a mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onropp Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 du har vel ikke dørene osv enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet Oktober 26, 2009 Share Skrevet Oktober 26, 2009 Passer bakakselen på en e39 528? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Oktober 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2009 har tre dører og bagasjelokket enda.. trur den passer på 528 men er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 dårlig lys der jeg har interiøret mitt også er digitalkamra mitt ødlagt. så får ikke tatt noen bra bilder a det. men er helt strøkent svart skinninteriør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 lurer på å bygge banebil a mesteparten av delene. men skulle gjerne solgt interiøret så jeg fekk råd til et karroseri etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet November 19, 2009 Forfatter Share Skrevet November 19, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_kroken Skrevet November 20, 2009 Share Skrevet November 20, 2009 har du frem og bak fanger? Eventuelt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omre Service Skrevet Desember 7, 2009 Share Skrevet Desember 7, 2009 hva kan du selge bremse settet forran for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2009 jeg er ikke sikker. bruker det selv vis jeg ikke får et bra bud. så må nesten bare komme med et greit bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå