j_b Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 fin bil du! fikk øya kun på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Hehe, jo, takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cheron Skrevet Oktober 2, 2009 Share Skrevet Oktober 2, 2009 Da har jeg med selvsyn sett både bil og felger... Er ikke annet å si en at bilen er nydelig! Bilen kler felgene! Fikk litt inspirasjon til vår bil også etter samtalen med Kai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Fått noe bud?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Ikke enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 da gir jeg bud på 3000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Synd du bor så langt unna, vet sannelig ikke hvordan jeg skal få sendt hjula uten at det koster en formue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 kunne du tenkt deg en tur til kristiansand da? hva koster frakt evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 Går an å ta en tur til Kristiansand eventuelt, det kan vi sikkert bli enige om. Har ikke sjekket veldig mye med tanke på frakt, men ettersom jeg har lest i andre annonser så koster det ca 214 kr pr. hjul med Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Oktober 4, 2009 Share Skrevet Oktober 4, 2009 er veldig interisert er 3000 ok da eller? kan muligens få en til å hente de i skien/tønsberg, men hadde vert lettere å hente de i kristiansand siden jeg er på en båt som skal dit nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2009 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå