Panda Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Har fått fikset bremsebelegg og bremsevæske privat, men vedkommende hadde ikke mulighet for å fjerne "varslene", så lurer da på om det er noen i Østfold som har mulighet for å hjelpe til med dette? Kan sikkert kjøre til vedkommende. Har friuke fra jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Når det gjelder bremse belegg, kopler du av batterien i 30 min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet September 23, 2009 Forfatter Share Skrevet September 23, 2009 Okei Får prøve ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 Sorry for 2x post. Tok litt tid føre jeg fikk testet, desverre, men lampen lyser fortsatt. Kan det være pga. at skivene har blitt slitte? Edit: Koblet forresten bare av minus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 På min e46 og alle andre e46'er jeg har testet på så er det bare å la bilen stå på hakk 2 i ett minutt eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 På min e46 og alle andre e46'er jeg har testet på så er det bare å la bilen stå på hakk 2 i ett minutt eller to. Okei. Stikker ut og prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå