Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvorfor legger du ut 100t på¨en 318? De strider mot sunn fornuft..

Skal man være fornuftig, kjøper man en Toyota. ;)

Jeg kjenner meg godt igjen. En slant her og en slant der, så er man fort oppi 100k uten å merke det. Da er det allerede for sent og man må bare koste på mer og mer.

Kjærlighet gjør blind. :P

Enig med deg,men da må man forsikre etter verdi..
Skrevet

Gjør som Yngvejos foreslår. Prøv å forhandle deg fram til en bra pris mot at du beholder bilen.

Er faktisk verdt endel å ha en delebil med mye nye deler, spesielt om man vet man vil fortsette med E30r. Kan spare enorme summer over tid.

Tar man tid og tålmodighet til hjelp så kanskje man får tak i en dyktig hobbyoppretter som er villig til å fikse bilen for en grei sum. Den ser jo ikek altfor ille ut, bare ikke deformasjonssonene bak fjørtårnene har påført mer skade bakover.

Bra forsikringsselskapet innså at det var motpartens skyld, sett i betraktning at gamlinger har en ekkel tendens til å bli trodd da de vrir på sannheten.

Skrevet

Da jeg koliderte med min audi 200 2,2 20v turbo (ikke min feil)

Fikk jeg tilbud på 10000,- og beholde bilen..

etter 7mnd krangling og idiotiske komentarer fra selskapet om at de ikke kunne være ansvarlig for noe de anså som en hobby osv osv. endte opp med et kontantoppgjør på 62000,- pluss at jeg fikk beholde bilen. pluss en gps som ble knust i sammenstøtet.. gjelder bare å ta seg god tid og tenke ut gode argumenter så ordner det seg:) ikke godta noe på minst tre mnd, da skjønner de at du faktisk har litt peiling og da gir de seg etter en stund. :D

Btw. han gammlingen jeg koliderte med presterte å skrive følgende i skademeldingen:

Bilen jeg møtte da jeg kom over i feil kjørefelt burde ha sett at jeg hadde solen rett i fjeset så etter mitt skjønn er det hannes feil (meg) han burde ha svingt ut da han så jeg kom.

hehe

Lykke til :D

Skrevet

Åh, fy flate... haha! Er en grunn til at det burde være en øvre aldersgrense for å ha lappen spør du meg, no offense men det er mange gamle bak rattet som ikke burde vært det i det hele tatt...

Skrevet

Bilen jeg møtte da jeg kom over i feil kjørefelt burde ha sett at jeg hadde solen rett i fjeset så etter mitt skjønn er det hannes feil (meg) han burde ha svingt ut da han så jeg kom.

HAHAHAHA! At det går ann!

Men ja, trådstarter, lykke til!

Skrevet
Hmm, synes jeg kjenner igjen bilen din, kan det stemme at jeg har sett den på Gystad hos Tom Erik da han bodde der? Uansett, trist å se. Meget pen var den.

Ville nok også vurdert pengene og solgt den i deler.

takk skal du ha:)

stemmer at det er meg gitt;)

Skrevet
Kondolerer, dette så ikke helt bra ut. Bilder av gamlingen og verket hans, har du det? Var det sitt eget hus han kjørte inn i? Hørtes dyrt ut for han, håpet han får svi. Kjemp for saken din, lykke til :)

var hans nevø han kjørte inn i:/ bilder kan jeg legger ut vettu..må bare le da jeg ser det..hehe...til og med forsikringsselkapet han gliste rått da de leste skademeldingen min som var noooe sarkastisk;) hehe

Skrevet
Hvorfor legger du ut 100t på¨en 318? De strider mot sunn fornuft..

Skal man være fornuftig, kjøper man en Toyota. ;)

Jeg kjenner meg godt igjen. En slant her og en slant der, så er man fort oppi 100k uten å merke det. Da er det allerede for sent og man må bare koste på mer og mer.

Kjærlighet gjør blind. :P

takk for støtte :wink: er akkurat sånn det blei:) skulle bare ha en "herjebil" jeg..men jah...bedre å bruke penga på bil enn å drekka tenkte jeg og vips var de borte;)

Skrevet
Da jeg koliderte med min audi 200 2,2 20v turbo (ikke min feil)

Fikk jeg tilbud på 10000,- og beholde bilen..

etter 7mnd krangling og idiotiske komentarer fra selskapet om at de ikke kunne være ansvarlig for noe de anså som en hobby osv osv. endte opp med et kontantoppgjør på 62000,- pluss at jeg fikk beholde bilen. pluss en gps som ble knust i sammenstøtet.. gjelder bare å ta seg god tid og tenke ut gode argumenter så ordner det seg:) ikke godta noe på minst tre mnd, da skjønner de at du faktisk har litt peiling og da gir de seg etter en stund. :D

Btw. han gammlingen jeg koliderte med presterte å skrive følgende i skademeldingen:

hehe

Lykke til :D

hehe..genialt:P

han kødden her skrev først at han var i sitt kjørefelt da jeg traff han og så skrev han at jeg traff han i venstre bakdør..åssen er det mulig? først en front til front kollisjon og så vips var bilen min på siden av hans:) også var det jo snakk om at jeg måtte ha hatt all for stor hastighet med tanke på mine 21 m med bremselengde..altså..21 m er vell ikke så ille da man kommer i 75km/t? ikke alle som fulgte med på kjøreskolen gitt:P

Skrevet

da har man snakket med takstmannen som for øvrig kanskje ikke var så oppegående som jeg trodde da han gikk ut ifra priser sammenlignet med 318i e36 :? og mente først at de få bilene han fant som var tilnærmet lik min lå på ca 40k...eh ja ha sa jeg da..så blei det til slutt 55k og 38 viss jeg ville kjøpe den ut... synes det er litt lite..men jah.what to do? skal jeg ringe og klage eller lønner det seg å gjøre litt research på nettet etter lignede biler? han mente at han ikke fant noen som var som min og derfor han gikk ut ifra e36.og jeg personlig menerdisse ligger endel lavere i pris pga mangfoldet av de i forhold til e30.

takk foreløpig for alle tips! greit å få tips da man ikke har vært med på detta før og helts ikke vil det igjen..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...