Gå til innhold

Anbefaling/spørsmål - Nye frontlykter til e36


KrHeLl
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har noen anbefalinger på frontlykter med angle eyes?

Bilen min er en sort e36 - M-technic.

Noen som har noen merker å komme med?

Er interessert i chrome, tror jeg i hvertfall.

Mange som har kommet med at jeg må få meg sorte grill/nyrer og sorte lykter, men jeg er interessert i og holde bilens originale utseende.

Tror heller ikke at det vil passe ettersom jeg har chromme grøftelys.

Når det kommer til angle eyes'a så er jeg interessert i hvite ringer ikke gule.

Er ellers også interessert i noen som har gode justerings muligheter, gjerne separat justering av fjernlys og nærlys.

Det ble litt mye, men er ikke lett å finne lykter når en er litt perfeksjonist :P

Noen anbefalinger??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp chrome-lykter på en sort bil, det ser ikke ut. Men for all del, det er din bil :) Sorte lykter, så kjøper du heller tåkelys som har black chrome reflektor, de er pene.

DEPO er nydelige lykter, disse fås også komplett med HID-kit og CCFL-Angel Eyes.

Her f.eks: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DEPO-GLASS-BMW-E36-CCFL-ANGEL-HALO-XENON-HID-HEADLIGHTS_W0QQitemZ150369358287QQcmdZViewItemQQimsxZ20090831?IMSfp=TL0908311710003r37145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar ja,

har nå for tiden originale lykter med ringer, men reflektorene i lyktene er dårlige, så det blir enten nye originale, eller nye uoriginale lykter.

Når det gjelder tåkelys som har black chrome reflektor så har jeg hørt at disse lyser dårligere? noen erfaring med dette?

Vil ha mest mulig lys, har nå xenon i fjernlysa, og har også tenkt å få det i nærlysa.

Hvordan blir det hvis en har carbon/sorte lykter, men chrome grill/nyrer?

for de er noe av det siste jeg bytter på bilen.

Men likte depo lyktene.

Noen som har noen flere linker?

eller bilder av forskjellige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrome reflektor lyser litt dåligere ja, men det blir ikke noe problem i ditt tilfelle...du sier at du skal anskaffe Xenon i nærlys, noe som jeg anbefaler, da vil du også finne ut at halogen eller Xenon-look pærer i tåkelys vil bare se fjærnt ut, så kommer du til å putte Xenon der også, og vips, bra lys der i tillegg ;)

Min mening er (men vet at jeg har litt motstand der), er at chrome utvendig på en bil ikke har noe der å gjøre, ser grusomt ut.

Da ville jeg heller lakkert alle chromedetaljer sølv, da dette blender mere inn med andre detaljer på bilen. - Min mening da - :D

Skal sies at jeg har chrome-reflektorer i tåkelys på min bil, eneste grunnen til at de ikke er kasta på dynga er økonomien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...