ironM Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 på min var det varmeapparat registeret som lakk så vidt det var, slik at det ble dugg mitt i synsfeltet mitt...ellers så kan det jo være dørpakninger som har løsnet eller krympet. Jasså, har en mistanke om at d kan være noe sånn, for det begynner på frontruten og så går d videre rundt i bilen... Pakningene ser fine ut, men kunne jo vært frontrutepakningen om d ikke var varmeregisteret. Hvor var det ditt lakk forresten?
dr.felix Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 tror nok ikke det er frontruta som lekker. da ville det jo ha kommet inn vann å dugget når bilen er parkert. jeg hadde så liten lekkasje at det tørket underveis på kjøreturen. jeg har aldri sjekket om det er hull på reisteret, eller om det var inntørkede pakninger på plast-vannrørene til reisteret. får ikke sjekket det heller siden bilen er totalvrak. men om det er en litt søtlig lukt som kommer, så er det garrantert vameapparatet ditt,
ironM Skrevet Oktober 2, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2009 mulig det er bare kondens også i og med at bilen ikke har vært i bruk på lenge. Bruker den stort sett kun i helgene og den står i en kald garasje om dagene... Lurer på om eg skal sette inn en cupeevarmer og se om det blir bedre for det virker som at ting ellers er i orden...
henfjel Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 jeg har pollenfilter og ikke AC tar vel opp en veldig gammel tråd her, men det får så være. har heller ikke AC og lurer på hvor det filteret befinner seg i bilen?
PowerPro Skrevet Juni 17, 2011 Skrevet Juni 17, 2011 Sitter bak det store svarte dekselet i "bakkant" av det hvite som blir nevnt flere steder. Sitter et mye større filter på biler uten AC.
S.Hafsmo Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 jeg har pollenfilter og ikke AC tar vel opp en veldig gammel tråd her, men det får så være. har heller ikke AC og lurer på hvor det filteret befinner seg i bilen? Denne fungerte bra for meg ihvertfall. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=33
PowerPro Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 jeg har pollenfilter og ikke AC tar vel opp en veldig gammel tråd her, men det får så være. har heller ikke AC og lurer på hvor det filteret befinner seg i bilen? Denne fungerte bra for meg ihvertfall. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=33 På min satt filteret bak det svarte dekselet du ser til venstre på det nederste bildet i linken du la til.
henfjel Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 det dekslet det står i guiden at man ikke skal fjerne? hehe velvel.. så ganske annerledes ut på min bil, så den har vel ikke filter. har hverken det hvite eller det svarte dekslet der
PowerPro Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 det dekslet det står i guiden at man ikke skal fjerne? hehe velvel.. så ganske annerledes ut på min bil, så den har vel ikke filter. har hverken det hvite eller det svarte dekslet der Den guiden er for biler med AC. Min er uten så derfor det ser annerledes ut. Filteret som sitter i min er mye større enn det som blir vist i guiden. Er ikke alle som kom med microfilter så ettersom du ikke har de dekslene så har du nok ikke mircofilter. Skal også være et klistremerke på venstre side av hanskerommer når dette er åpent, som tilsier at bilen er utstyrt med microfilter. Stod også oppført på utstyrslista til bilen min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå