Impreza RX Skrevet September 23, 2009 Share Skrevet September 23, 2009 Vilken olje anbefales til Isbanekjøring og kalde oppstarter ned mot - 25 grader ? Har også litt tikking i motoren når den er kjørt skikkelig varm, men ble anbefalt andre plugger (har dyno Chip og mappa til 98 okt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Vilken olje anbefales til Isbanekjøring og kalde oppstarter ned mot - 25 grader ?Har også litt tikking i motoren når den er kjørt skikkelig varm, men ble anbefalt andre plugger (har dyno Chip og mappa til 98 okt). BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 tynne oljer er gode på vinteren.... så da får du kjøre på 0w... så må du finne ut hvor tykk olje du vil ha som varm... vet ikke hva m3 liker best, men er vel opp mot 60 eller noe... så da må du ha feks 0w-60, og det kommer til å koste! hehe... men du kan også bruke 5w, men da blir den litt mer tungstartet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 pluggene skal være bosch Y5DDC og jeg ble anbefalt 0-40 på vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 kjør på tws motorsport. evt en annen racing olje. kjørte kun tws på min e30 M i vinter. og skal kun bruke tws på in e46 M nå i vinter.. om du ikek har god pris på TWS morten. minn meg på det når du kommer oppom i helga. jeg betaler lite for den i store kvanta men hvis den ofte blir startet på kald motor er kanskej SLX noe, denne typen her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=128415 evt hør på bmwccn fora, hva andre har brukt på sine Mmmmm om vinten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 pluggene skal være bosch Y5DDC og jeg ble anbefalt 0-40 på vinteren Takk! Fin farge foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Impreza RX Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 kjør på tws motorsport. evt en annen racing olje. kjørte kun tws på min e30 M i vinter. og skal kun bruke tws på in e46 M nå i vinter.. om du ikek har god pris på TWS morten. minn meg på det når du kommer oppom i helga. jeg betaler lite for den i store kvanta men hvis den ofte blir startet på kald motor er kanskej SLX noe, denne typen her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=128415evt hør på bmwccn fora, hva andre har brukt på sine Mmmmm om vinten. Ser på det til helgen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 pluggene skal være bosch Y5DDC og jeg ble anbefalt 0-40 på vinteren Takk! Fin farge foresten Takk for det Bmwccn medlemmer får rabatt på castrol på mekonomen på alnabru, plugger bør du ta på GS da det er mye billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 kjør på tws motorsport. evt en annen racing olje. kjørte kun tws på min e30 M i vinter. og skal kun bruke tws på in e46 M nå i vinter.. om du ikek har god pris på TWS morten. minn meg på det når du kommer oppom i helga. jeg betaler lite for den i store kvanta men hvis den ofte blir startet på kald motor er kanskej SLX noe, denne typen her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=128415evt hør på bmwccn fora, hva andre har brukt på sine Mmmmm om vinten. Bare lurer da jeg har blitt anbefalt denne selv.. Er ikke 0-30 for tynt når motor blir varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå