Tony T. Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Noen som har vært borti dette? Kjøpte bilen til samboeren 2juli, og siden det har den plutselig tømt seg fullstendig over natta 4 ganger.. Hadde det skjedd hver morgen hadde jeg hatt noe å gå etter, men har jo bare skjedd med sporadiske mellomrom Er forøvrig en 520touring 01 mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Kjører du bare på dagtid? Jeg hadde det problemet med en gammel bil jeg hadde,måtte frem med startkabel hver morgen. kjørte kun til og fra jobb med den, en dag kjørte jeg meg en tur på kvelden og fant ut at lyset i taket sto på..hehe.. etter at jeg skrudde det av hadde jeg plutselig strøm hver morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony T. Skrevet September 24, 2009 Forfatter Share Skrevet September 24, 2009 Hehe.. Ja sånt er sjekket grundig Målte også batteriet hos Batteri Olsen idag, perfekt stand.... Og null sammenheng i når det lader seg ut Kan stå en uke og starte, og plutselig over en eneste natt er det tomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollertoy Skrevet September 24, 2009 Share Skrevet September 24, 2009 Høres merkelig ut, men jeg hører at det er noe i bilen min som kan rusle å gå leeenge etter at den er skrudd av, høres ut som det kommer fra anlegget, men det kan jo også være klimaanl... kan ikke være noe sånt som tapper strøm da? Har egentlig ikke peiling på hva det kan være... bare ren tipping. Men det er jo noen som vinner i lotto, så man vet jo aldri..hehe lykke til hvertfall, håper du finner ut av det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Er ikkje mykje jording på pluss som skal til før dette skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Jeg setter en knapp på sluttsteget på kupevifta/klimaanlegget! Dette er en absolutt gjenganger. Deffekt sluttsteg kan føre til at kupevifta starte og går av seg selv, selv om tenninga er avskrudd å bilen er lukket og låst. Ikke alltid like lett å høre at vifta går heller, da den kan gå på lav hastighet. Den kan også være helt stille når du forlater bilen, men starte opp igjen senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beta Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Jeg setter en knapp på sluttsteget på kupevifta/klimaanlegget!Dette er en absolutt gjenganger. Deffekt sluttsteg kan føre til at kupevifta starte og går av seg selv, selv om tenninga er avskrudd å bilen er lukket og låst. Ikke alltid like lett å høre at vifta går heller, da den kan gå på lav hastighet. Den kan også være helt stille når du forlater bilen, men starte opp igjen senere. +1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony T. Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 Jeg setter en knapp på sluttsteget på kupevifta/klimaanlegget!Dette er en absolutt gjenganger. Deffekt sluttsteg kan føre til at kupevifta starte og går av seg selv, selv om tenninga er avskrudd å bilen er lukket og låst. Ikke alltid like lett å høre at vifta går heller, da den kan gå på lav hastighet. Den kan også være helt stille når du forlater bilen, men starte opp igjen senere. +1. Denne går det jo an å følge med på.. Kjøpte nytt batteri idag, var biltema som sto i, og har vært borti samme problemet med en annen bil jeg har med biltema batteri... Passe irriterende ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony T. Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Kjøpte nytt ordentlig batteri, problem borte Når jeg tenker meg om har jeg samme problemet på sx`n også, den har også biltema batteri..... Konklusjonen er altså: Biltema batteri er roten til ett liv i hælvete!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Kjøpte nytt ordentlig batteri, problem borte Når jeg tenker meg om har jeg samme problemet på sx`n også, den har også biltema batteri..... Konklusjonen er altså: Biltema batteri er roten til ett liv i hælvete!! okei.. jeg for min del er fornøyd med Biltema sine batterier.. men whatever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå