|Ole| Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Får du den avbalansert og da? Jepp, alt blir gjort til punkt og prikke
|Ole| Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Rør til wg er da tilpassa og blir sveist i ein av dei nermaste dagane, mellom akslinga kjem mest sansynleg til helga
|Ole| Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 her går det unna. Det gjer jo ikkje det, eg hadde trudd eg skulle vert ferdig for lenge siden men pågangsmotet har vert på bånn i det siste men no er det på vei opp
|Ole| Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Da er mellom akslinga på vei heim, fekk nokon bilder. Ser vanvittig bra ut!! Skal laste opp så fort så eg får bilder med litt bedre oppløsning
|Ole| Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Høres spennendes ut, keep us posted! Har fått akslinga i hus, skal prøve å laste opp eit bilde når eg kjem heim fra jobb
|Ole| Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Da var mellom akslinga komt i hus, tok eit kjapt bilde før kvelds og leggetid
|Ole| Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Laster opp eit bilde av gamle bilen og meg i aksjon og, kjenne eg begynne å glede meg til action no
Vegard-E30 Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Ole, når skal du på verkstedet? pip meg så kjem eg opp å ser
|Ole| Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Ole, når skal du på verkstedet? pip meg så kjem eg opp å ser Er ikkje så mykje å sjå enda, bilen er vel egentlig ganske stygg og ingenting av eksos eller waste gate er blitt sveist enda pga att han som skulle gjer det har ikkje tid
|Ole| Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 Idag har eg fått lagt opp bensin rør fra pumpe i tank, skal borre hol opp i bagasjerom imorra å legge ferdig. Har og testa mellom akslinga og den passa perfekt Skal lage til nye oppfestning til opphengsforinga på midten så er den good to go Så i løpet av helga bør nokk eksosen vere tilpassa og kanskje sveist og
Gravstein Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Nerma seg med storm skritt no blir vell "heime" mapping på nyåret med John på pc`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå