Kjakan Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Ja, de ekje billi me skikkli sprut... Men det blir no vertfall bra! Skal ha sprut ej også med tida men må få ferdi bilen utvendig først:)
Azeton Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Bestill timen igjen! September er lenge til.. så du har god tid. ihvertfall nå som du har sprut
FineMeg Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Høres supert ut Veldig spent på å se bilen i aksjon Har endel ideer for hvordan min motor skal bygges,har jo noe erfaring med bygging da,men har tidligere hatt Cosworth og gammal volvo turbo satser ikke riktig så høyt i effekt som deg foreløpig da,men planen er en plass mellom 4-500hk i motor,så blir langtidsprosjekt dette...skal opprette tråd så snart bilen er på plass i verkstedet
|Ole| Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Azeton: Eg bestiller time når bilen har starta, ettersom eg har forstått så er det ikkje nokke problem og få time kort tid etter. Einarsen83: Dette høyrest interisant ut, kva bil tenker du på? Siden du har hatt Cosworth og Volvo er det på tide med ein grom Bmw
FineMeg Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Blir 88 E30 325 bilen er tatt all rust på og er nylakkert i år får med en ekstra motor og girkasse som er gådd runt 122000,ska bygge noe kjapt på den motorn som står i bilen for å bruke i sesongen som kommer åsså bygge verstingmotor på den jeg får med bilen det er vertfall planen foreløpig henter bilen løpet av denne måneden
|Ole| Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Blir 88 E30 325 bilen er tatt all rust på og er nylakkert i år får med en ekstra motor og girkasse som er gådd runt 122000,ska bygge noe kjapt på den motorn som står i bilen for å bruke i sesongen som kommer åsså bygge verstingmotor på den jeg får med bilen det er vertfall planen foreløpig henter bilen løpet av denne måneden Høyrest ut som ein veldig god plan!! Fyr opp ein tråd!! Er spent på bilder osv
|Ole| Skrevet August 5, 2011 Forfatter Skrevet August 5, 2011 Tråd kommer så snart bilen er på gården Høyrest veeeeldig bra ut
birken85 Skrevet August 6, 2011 Skrevet August 6, 2011 Forresten kjenner du Tore Hafstad? ..................... Hva med han?
FineMeg Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 En kjenning av meg bare,vært på besøk hos han et par ganger,en gang når han bodde på Førde Terrasse og en gang i Naustdal som forøvrig var en ganske fin plass Lenge siden jeg har snakka med han nå da
|Ole| Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 En kjenning av meg bare,vært på besøk hos han et par ganger,en gang når han bodde på Førde Terrasse og en gang i Naustdal som forøvrig var en ganske fin plass Lenge siden jeg har snakka med han nå da Eg kjenne han ja, han er litt av skrue
|Ole| Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Hehe,ja det kan man si Men grei kar sådan sett Jada, ingenting vondt i den karen som eg har opplevd iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå