|Ole| Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 koffor har ikkje du bygd den om til M3?eller E46? Takk Kim You made my point =)
|Ole| Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 Vi håper på å stille med desse 3 på Rudskogen neste helg, nokken som veit nokke om det er endringer i prøveskilt regler på Gatebil? Vi får ikkje utskrevet prøveskilt til banebruk her i området, i følge Biltilsynet tok det i kraft i forrige veke.
|Ole| Skrevet September 3, 2011 Forfatter Skrevet September 3, 2011 Pent får håpe de får skilt da Takk takk Eg trur det ordna seg men eg synst desse prøveskilt greiene er skumle altso...
Rayman Skrevet September 3, 2011 Skrevet September 3, 2011 Du får kjøpt lisens til 200kr på gatebil så får du kjøre på banen.
Kjakan Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Ekje det skummelt å kjøre me skilt da mtp at den ikkje e godkjent me turbo visst man sku bli stoppa?
birken85 Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Du får kjøpt lisens til 200kr på gatebil så får du kjøre på banen. Helt sikker på dette? har ikke fått det med meg noen sted på gatebil sidene...
FineMeg Skrevet September 4, 2011 Skrevet September 4, 2011 Du kan få banelisens om du tar det kurset de holder på gatebil tror jeg...
|Ole| Skrevet September 4, 2011 Forfatter Skrevet September 4, 2011 Du får kjøpt lisens til 200kr på gatebil så får du kjøre på banen. Helt sikker på dette? har ikke fått det med meg noen sted på gatebil sidene... +1
|Ole| Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Endelig ferdig med rydding, fått på ei plate ved batteri kassa. Eksos bandage på downpipe og litt sånne småting Innvendig igjen no
|Ole| Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 "teknisk-kontroll-snop" Eg tar det som ein positiv komentar?
Kristian H. Foss Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Faen som jeg håper å se denne på banen til helga!
|Ole| Skrevet September 5, 2011 Forfatter Skrevet September 5, 2011 Faen som jeg håper å se denne på banen til helga! er nokk eit stort håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå