Gå til innhold

/// E28-låven avd Løfall


Thomas N
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Snadder dette da Thomas..:) Fått begynt på interiørplanene du snakket om da?

Ja, bli godt å få bynt no når vi e ferdig med garasjen te Idar :)

Har vel ikke bynt men, har no nyer typa skinn sæte fram fra bmw og Mercedes 2.3 16v skinn sæta bak tenkt æ :) Har gjidd opp og finn strøkent M tech skinn så da får det bli med nå anna tøft :) Men, tida vil vise, leng te biln bli færdig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det komt bilder ja, ser ut som et perfekt utgangspunkt!

Utgangspunktet er veldig bra igrunn :) Er jo litt men, det er bare kos :) Blir ikke så mye fart her enda fordi jeg og en kompis holder på og gjøre ferdig garasjen hans, så blir vel ikke begynt orntlig før den tid :) Så, til da blir det bare noen bilder her og der og litt info om hva som skal gjøres osv :) Har en m5 e34 donorbil som står hjemme så, blir nok litt og gjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå snakket med Biltilsynet om Bilen, de sa og at den var veldig sjelden fordi den var faktisk kjøpt ny i Norge ;) Det er det vel ikke hver dag man får høre, mulig det er slik med de fleste originale,men de fleste er vel kappa og skjøta i på gammelmåten når de kom inn til Norge:)

Og jeg snakka med de angående hva jeg skal gjøre når jeg skal bytte innerskjermer :roll: Siden ramme nr står på ene innerskjermen Men det gikk bra, bare og komme og vise den først det :D

hhhqggld01skwhq31ii5.jpg

Er ikke så mye framgang her enda, holder på og kjøper inn deler for alle penga 8) Så,har bestilt nesten hele karosseriet nytt fra Gs Bildeler :P

Bilen skal syrebades og sveises inn nye karosserideler Er veldig pirkete på Rust og veldig nøye, så her blir det ikke og sveise igjenn små huller så det kommer tilbake om 2 år :? Blir og borre opp original punkta og sveisa inn hele deler 8) Gleder meg som en unge til og få begynne med den :wink: Men har 2-3 vw Golfer som skal være noen lunde ferdig først Slik at Bmw`n får all oppmerksomhet helt alene uten forstyrrelser :lol:

Bmw 4 Life <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...