j-bravo Skrevet September 24, 2009 Skrevet September 24, 2009 Driver`n på pass.døra foran henger ikke med på låsing fra førerdøra. Jeg tror driver`n er defekt og skulle ta den ut nå. Fikk av dørtrekket og løsna hele låsekassa. Men ser da at føringsskinna til vinduet i bakkant er i veien for å få ut låsekassa med driver`n på....grr! Noen som har tips til vhvordan å få ut den skinna eller til hvordan å få ut driver`n...og om det trengs noe spes verktøy osv..? Vil også helst slippe å ødelegge ting ved å være unødvendig hardhent osv.. Tips mottas med takk.. Mvh
Roy Drage Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Dersom det er likt på førersiden sitter det en torx skrue nede på skinna, når den er ute skal det være bare å dra i skinna så er den løs. For å få ut hele dritten med låsen og alt er der en litt spesiell låsing på den platen som holder alt, du ser hva jeg mener viss du tar en lommelykt å lyser oppimellom der. Det er en plate med spor, som du skyver ene veien for å åpne, og omvendt for å feste. Da får du av platen rundt håndtaket på utsiden, så sitter det en mutter rundt låssylinderen, etter den er løs skal du sitte med alt i hånden. Hadde ute alt på min 88 525, rett nok på førersiden men regner med at det er likt, jeg fanti ngen mangler, å plutselig en dag etter jobb funket sentrallåsen på alle dører. hehe
j-bravo Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 Takker for svar Roy . Er nok likt som på førerdøra ja. Trodde kanskje det var en torx til på toppen av den skinna der og det var jo så jomfruelig trangt oppi der.. Men da har jeg fått tak i en brukt driver fra koed så da blir det å prøve å bytte denne snart. Må bare få igjen bilen fra litt sandblåsing og lakking først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå