e30lars Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 Hva skal du ha for den sorte plastikkplata mellom baklyktene?Den som er der skiltet skal stå. den trur jeg det ikke går ann og ta av det er m 5 luke du kan kjøpe hele ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 disse to jeg tenkte på: altså hele festet fra chassi til fanger. og kanskje du har girkule med skinnmansjett? (6-tinn på kassa?) det er 5 trins.. men gir kule og overføring skal jeg bruke - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 ah.. ja det var jo som svarte. men hva vil du ha for de fangerfestene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 byr 1000 for dørtrekka! tenkte meg mere en det egentlig.. 1500 da. Siste bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elraj Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 har du mellom aksel?? pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 har du mellom aksel?? pris?? nei. mellom aksel skal brukes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 byr 1000 for dørtrekka! tenkte meg mere en det egentlig.. 1500 da. Siste bud ja. oki 1500+ frakt.. eller skal det hentes ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirelli Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 byr 1000 for dørtrekka! tenkte meg mere en det egentlig.. 1500 da. Siste bud ja. oki 1500+ frakt.. eller skal det hentes ? Må sende det... Men vil sjå bilda av alle dørtrekka først ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hva skal du ha for den sorte plastikkplata mellom baklyktene?Den som er der skiltet skal stå. den trur jeg det ikke går ann og ta av det er m 5 luke du kan kjøpe hele ? Åjoda den kan tas av. Har slik på min bil. Den er mest sannsynlig festa med dobbelsidig tape, og så er det nok en extra svart dings rundt knappen til bakluka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 selger du sitteputa til baksetet løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2009 selger du sitteputa til baksetet løst? har ikke noe løst til det nei:P så blir det ikke så lett og få solgt resten hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 29, 2009 Share Skrevet Oktober 29, 2009 Hva skal du ha for den sorte plastikkplata mellom baklyktene?Den som er der skiltet skal stå. den trur jeg det ikke går ann og ta av det er m 5 luke du kan kjøpe hele ? Åjoda den kan tas av. Har slik på min bil. Den er mest sannsynlig festa med dobbelsidig tape, og så er det nok en extra svart dings rundt knappen til bakluka... Den er nok avtagbar ja hva er prisen på den evt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Hva skal du ha for den sorte plastikkplata mellom baklyktene?Den som er der skiltet skal stå. den trur jeg det ikke går ann og ta av det er m 5 luke du kan kjøpe hele ? Åjoda den kan tas av. Har slik på min bil. Den er mest sannsynlig festa med dobbelsidig tape, og så er det nok en extra svart dings rundt knappen til bakluka... Den er nok avtagbar ja hva er prisen på den evt?? hm. veit ikke jeg.. hva sier du a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå