Gå til innhold

styringenhets feil? HJELP


thomjak
 Share

Anbefalte innlegg

BMW 316I 95.

Lørdags morgen etter en kald natt skulle jeg på jobb og bilen begynnte å fuske no veldig på lavt og høyt turtall. Trodde det kunne være at den fikk for lite luft eller bensin. Etter å ha utelukket om den fikk for lite bensin begynnte jeg å lure på om luftmengdemåleren eller lamba sonden var gått. Har byttet luft filter, belg, slange og sjekket tennplugger (som var litt sprekt). Har også hatt kondensfjerner på tanken.

Har hatt den på verksted der dem kjørte diagnose med 2 forskjellige apparater og mekanikeren sa at dem ikke kunne få kontakt med selve "hjernen" og dermed fikk dem ikke ut no feil meldinger.

Bilen fusker så mye at kjøre gleden er totalt forsunnet, vinduet på fører siden vil nå ikke kjøres helt opp og da er det ca 10-15 cm åpent hele tiden. Etter det jeg har fått av informasjon så sier dem at styringsenhenten kanskje har fått no vann av slag på seg og dermed er det elektroniske forstyrret. Kan også legge til at når jeg slår på blinklysene så rører instrument viserene på seg i takt med blinklyset.

trenger sårt råd og hjelp da jeg ikke veit hvordan jeg skal angripe dette eller har no god økonomi. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...