RoaldJ Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Jeg og en arbeidskollega har lik motor i våres E46`er. Han har problemer med ulyder fra vanosen på kald motor. Blir bra når motor blir varm. Jeg har også noen lyder de første 2-3 sekundene. Så vi tråler nettet etter rep.sett og fant sider som "dr.vanos" og en side som heter "Beisan Systems" ( http://www.beisansystems.com/ ) Jeg vet ny vanos-sats koster ca 5000 ny, men da får du samme o-ringer som i utgangspungtet er "problemet" med vanosen. Og det ender med ulyd igjen etter kort tid. Men jeg ser an Beisan selger nye og forbedret o-ringer som tåler mer, så jeg lurer på om noen har handlet fra Beisan systems før, og om det evt. er noe å satse på? Prisen er jo ikke så galen (ca 1400 til to biler med lager og o-ringer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55989 Imponerende hvor mange som klarer å unngå denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 oi fahn... må bare beklage, men er ikke så ofte innom "teknisk" avdelingen.. (hvor denne posten kansje burde være) og må vel ærlig innrømme at jeg i dette tilfelle ikke brukte søkemotoren bare å stenge tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Er da ingenting å beklage det dere har forresten m52tüb25, ikke b23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 25, 2009 Forfatter Share Skrevet September 25, 2009 joda.. sant det.. men er strupa i innsuget og annen programvare i styrenheten. så det er en "323" er forsåvidt på jakt etter 325 innsug også eller innsug fra facelift 2 liter med 2.2 maskin . men nok om det.. trir jeg skal satse på o-ringer og lager fra Beisan Systems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå