rulven Skrevet September 28, 2009 Forfatter Share Skrevet September 28, 2009 Kjempe, da skal jeg sjekke etter bilder litt senere i dag! Har også fått noen henvendelser pr mail. Ønsker dere en shoot av bilene deres, ta kontakt på pm. Se også http://rulven.foto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulven Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Flere bilder fra treffet! Orka ikke sladde skiltnr for å legge de inn her. Bruker jeg de andre plasser blir skiltplata sladda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 30, 2009 Share Skrevet September 30, 2009 Tusen takk for de flotte bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rulven Skrevet September 30, 2009 Forfatter Share Skrevet September 30, 2009 Tusen takk for de flotte bildene! Bare hyggelig Du får sende meg en PM når du skal på treff, så kan jeg jo få ordna noen flere bilder (Og da være litt bedre forberedt med ekstra batteri og anna linse:D) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Oktober 1, 2009 Share Skrevet Oktober 1, 2009 Høres veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå