Gustav C. Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Hei! Har noen vært borti at disse enhetene svikter? Bilen var på service, og samme dagen bilen ble hentet begynner I-drive å restarte seg hele tiden. Ringte verkstedet og de satte opp en ny time. De antok at det var en sofware feil. Deretter ble bilen igjen hentet, og alt gikk knirkefritt i 1 time, så låste hele i-drive systemet seg, sammen med cd og dvd spillerene, for godt. Måtte ta ut sikkringen på for radioen fordi dvd og cdspilleren ikke skrudde seg av og leste konstant av cd'n og dvd'n som var i spillerne, selv med tenningen av og bilen låst. (var redd for å gå strømtom) Etter en ny verkstedtbesøk ringte de og sa vi måtte ha ny kjørekomputer og cdveksler.. Antar at de mente i-drive enhet og cd/dvd rom. Ble faktisk ikke så dyrt som en skulle tro.. men uansett. Jeg hake hørt at dette har skjedd før? Har dere?
Superbeetle Skrevet September 26, 2009 Skrevet September 26, 2009 Er det ikke litt mistenkelig at det skjedde samme dag som du fikk igjen bilen? Det jeg tenker sånn umiddelbart er at de har kortsluttet noe/gjort noe isammenheng med servicen som førte til dette...
Gustav C. Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Jepp, og de ga oss kraftig rabatt på enheten og vi slapp å betale for spillerene, det beviser jo at de har litt dårlig samvittighet for noe. Haka er at jeg ikke kan bevise en dritt.. men er det ingen som har vært borti at disse systemene går i stykker? For det er et bra argument for min del.
Bonden Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Det jeg har vært ute for noen ganger er at kunder har sølt cola eller kaffe ned ved iDrive knappen, det ga noen lignende resultat ,det blei etter hvert ikke mulig å bruke iDriven i det hele tatt.
Gustav C. Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Det jeg har vært ute for noen ganger er at kunder har sølt cola eller kaffe ned ved iDrive knappen, det ga noen lignende resultat ,det blei etter hvert ikke mulig å bruke iDriven i det hele tatt. Måtte de bytte spaken og/eller i-drive enheten da? Takker for svar btw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå