BMWPower Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Noen som vett noe om denne bilen? Bortsett fra at den har feil felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Husker denne lå leeengeee ute på finn ja.. Var ikke denne ombygd? Eller husker jeg feil Mente det sto 520 i vognkortet. Huff..så stygt det er med hvite lister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavesen Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 ser den i skien av og til . den er grise fin , men som ///Naitsirk sier, kunne vært sorte lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Kunne lett ha spart seg for felgene og listene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Blir vel svimmel av å se den kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Bakfelgen ser jo helt knødd ut? Ikke pent. Edit: Sorry, men jeg vet ikke noe om den, trodde det var en Hva-synes-du-om-denne-tråd, pga innleggene ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Husker denne lå leeengeee ute på finn ja.. Var ikke denne ombygd? Eller husker jeg feil Mente det sto 520 i vognkortet.Huff..så stygt det er med hvite lister! Stemmer det, låg en stund til salgs. Ombygd ja. Mye penere med svarte lister, men det er fort gjort å skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Bakfelgen ser jo helt knødd ut? Ikke pent.Edit: Sorry, men jeg vet ikke noe om den, trodde det var en Hva-synes-du-om-denne-tråd, pga innleggene ovenfor Hehe, det er lov vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 er ombygginga godkjent, så er det vel en helt grei bruksbil Torbjørn? noen litt mindre felger med litt bedre kjørekomfort og sorte lister så blir det nok en bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Greie vinterbil liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 får håpe e39 stv viker før e34 m5 da hvis du kjøper hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Blir nok E34 M5 som må vike, kan ikke ha 2 M5`er, blir litt overkill Meeeen, ingenting er bestemmt enda, bare en tanke Er veldig fornøyd med min, men frister en del med E39 M5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Vinterbil? Er det ikke E28 som teller da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Husker denne lå leeengeee ute på finn ja.. Var ikke denne ombygd? Eller husker jeg feil Mente det sto 520 i vognkortet.Huff..så stygt det er med hvite lister! Var ikke akkurat de listene jeg tenkte på i første omgang! Har aldri sett så stykke felger før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Jammen det blei jo nevnt rett over så da gadd jo ikke jeg å skrive det om igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå