bmw525tdi Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Jeg har ett problem me en ny nøkkel jeg kjøpte på strandveien auto i trondheim. Får ikke denne til å koble seg opp til bilens system. Hvordan jeg har gjort det: Setter nøkkelen i tenninga, vrir om til lapene lyser. Deretter tar jeg å skrur av (hurtig) og holder inn lock knappen. Eller en av de andre. Det var slik jeg forsto at det skulle funke. Men har ikke fått det til. Finnes det en måte (oppsett) for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw525tdi Skrevet September 26, 2009 Forfatter Share Skrevet September 26, 2009 Takker.. Får håpe dette funker.. Arbeidskollegaen stakk av med hovednøkkelen i firmabilen ti beitostølen.. Så må parre reservenøkkelen:P Virker som det er låst i dobbel lock som det skrives om her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 eg klarte for ikkje så lenge siden å programere nøkkelen min igjen etter eg bytta batteri dei tre gangene du skal trykke på låse knappen bør gjerast fort etter kvarandre for å lykkes. du om programere den andre nøkkelen etter på og, for når du programerer reserve nøkkelen så får den ein anna kode. det stod iallefall i instruksjonsboka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå