BMW-Anders Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 motorsykkel er ikke aktuelt desverre... MEN SNØSKUTER KAN VÆRE AV INTERESSE:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 Bytte i e30 preface med m50b25? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2009 ja det kan væra interesant:) er det den du har prosjektråd om her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 11, 2009 Share Skrevet Oktober 11, 2009 ja det kan væra interesant:) er det den du har prosjektråd om her? det er den ja mangler å sette på 2 slanger til radiator,gasswire å eksosanlegg for at den skal bli kjørbar, motor ledningsnett er kobla opp osv har du msn? så kan vi snakkes der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Oktober 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2009 hmmmm... blir en del gode tilbud her nå ser jeg, men er egentlig ute etter en som har skilt i alle fall for 2år! beklager om noen sender meld på den og spørr etter flere bilder og jeg da ikke svarer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 14, 2009 Share Skrevet Oktober 14, 2009 hmmmm... blir en del gode tilbud her nå ser jeg, men er egentlig ute etter en som har skilt i alle fall for 2år!beklager om noen sender meld på den og spørr etter flere bilder og jeg da ikke svarer... min ble jo nettop eu godkjent under en mnd siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 byr deg 20k og kan hente i helga. Kjenner godt han som hadde den i Årdal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg