C.Ellingsen Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Hei å god kveld. Jeg var ute å kjørte litt ista å tenkte at jeg skulle ut å teste den nye e-18 fra grimstad til kr-sand MEN så skulle jeg dra på "litt" hehe så når jeg slakka av å skulle kjøre fint kom det noe sinnsykt med kvit røyk ut fra potta.. Kjører 0,6 bar med original innmat å 3,6 liters dyser, å en ekstra dyse rett i innsug. Så lurte jeg på hvor kan jeg få tak i en tykkere pakning? Jeg vil ikke begynne å rote med MLS enda. Kan det forresten være hull i stempel eller noe annet en pakningen som er gåent? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Koed selger pakninger som er 3mm tyggere enn standard. Har en slik liggende og slenge hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenils2 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 hvis bilen koker eller at du får trykk på kjølevesken så kan det være sprekk i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Koed selger pakninger som er 3mm tyggere enn standard.Har en slik liggende og slenge hjemme Vil du selge den? Å hvor mye vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 send toppen til planing og trykktest før du setter den på. koster en 800 kr og kan gjøres i kr.sand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Hvem i Kr.sand gjør dette? Og har de lang ventetid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Sylinderservice gjør det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet September 27, 2009 Share Skrevet September 27, 2009 Yes, men der koster det ikke 800kr for planing og trykktesting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Ellingsen Skrevet September 27, 2009 Forfatter Share Skrevet September 27, 2009 Hadde av toppen nå.. Ingen synlige skader på verken topp eller blokk. Skal nok innom widmer motor i lillesand iløpet av uken.. Men istedet for ARP topp bolter kan man ikke bare gå på ksh å få noen 12,9 bolter eller noe sånt? Det må jo bli mye billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå