Brættis Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Jeg skal bygge om fra manuelt soltak til el. på min E30 touring. Finnes det et slags deksel for å sette istedet for sveiven i taket? Kansje noen som har et å selge meg? Slik ser det ut i dag:
Brættis Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Eller må jeg bruke det sorte dekslet som dekker hele takets bredde inkludert solskjermer?
Bare_egil Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Eller må jeg bruke det sorte dekslet som dekker hele takets bredde inkludert solskjermer? det er det jeg har gjort på min, tok bort hele den til manuelle sveien så satt jeg på en sort som bare har hull til bryter..
Brættis Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Brukte du den som går over hele bredden på taket (se bilde), Måtte du bytte tak trekket, eller festet du den rett på det eksisterende taktrekket? Sm du ser på bilde i første innlegget mitt, har jeg hele taktrekket som en hel del nå. Denne du brukte?: Har du et bilde jeg kunne fått sett?
Bare_egil Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 jeg brukte den ja, bare tok den over resten av trekket. kuttet bort litt skumgummi for å få plass til brytern.. kan sikkert få tatt ett bilde når jeg er hjemme der bilen står..
Brættis Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Flott. Det høres betryggende ut. Jeg får beskjed på bmw ccn forumet om at jeg må bytte hele taktrekket... Hadde gjort seg om det går an å få det til på annet hvis. Setter pris på bilder, om du får det til.
Bare_egil Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 skal prøve å få tatt bilder når jeg er hjemme neste gang.. men skjønner ikke hvordan de mener at du må skifte taktrekket.. ser jo ikke veldig pent ut under der, men er jo ingen som ser der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå