Gå til innhold

2002 E46 320D starter ikke :\ noen ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et problem med at bilen ikke starter, var ute å kjørte i går så stoppet jeg bilen i en 15min, og når jeg skulle starte bilen igjen så var det ingen antydning til at den tente.

Har hatt noen små problemer med at den var treig til å starte før og, men den startet da etter hvert, vist det er noen som har vert borti samme problemet så er jeg veldig glad for tips

Edit:

Gløde lampa på bilen slokner heller ikke.

Bilen er en 2002mod E46 320D.

Skrevet

Kan være glødeplugger/gløderelee!

Vet ikke om hvor kaldt det var da du prøvde å starte. Tror ikke glødingen blir aktivert før det er kaldere enn 0grader.

Min var også tungstartet men da hadde jeg 3 av 4 defekte glødeplugger.

Kan egentlig være hva som helst. Dieselpumpe(er 2stk), dyser og glødig.

RS

Har et problem med at bilen ikke starter, var ute å kjørte i går så stoppet jeg bilen i en 15min, og når jeg skulle starte bilen igjen så var det ingen antydning til at den tente.

Har hatt noen små problemer med at den var treig til å starte før og, men den startet da etter hvert, vist det er noen som har vert borti samme problemet så er jeg veldig glad for tips

Edit:

Gløde lampa på bilen slokner heller ikke.

Bilen er en 2002mod E46 320D.

Skrevet

Hvis bilen har gått mye småkjøring, så kan man risikere at innsugsmanifoilen kokses igjen pga eksosretur via EGR-ventilen og inn i innsuget.

RS

kan hende catalysatoren er gått tett. det skjedde med en lik bil her i området! bare d var -01mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...