Endre87 Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Har et problem med at bilen ikke starter, var ute å kjørte i går så stoppet jeg bilen i en 15min, og når jeg skulle starte bilen igjen så var det ingen antydning til at den tente. Har hatt noen små problemer med at den var treig til å starte før og, men den startet da etter hvert, vist det er noen som har vert borti samme problemet så er jeg veldig glad for tips Edit: Gløde lampa på bilen slokner heller ikke. Bilen er en 2002mod E46 320D.
Endre87 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 veit ikke serru, er ikke bare å begynne å skru heller foran i en slik bil, trenger jo mange timer med fjerning av plastikk
Endre87 Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 ja lurer litt på det selv serru, men er ikke lite strøm på bateriet serru.
Bonden Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Skal ikke se bort fra et du har et dyseproblem serru.Ganske vanlig feil ved tungstartet bil ofte på varm eller hallvarm motor.(gjenomslag i dyser)
mspec Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 strøm er en sak,men har ddu sjekket at ikke polene har løsnet litt?
Mons1 Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Kan være glødeplugger/gløderelee! Vet ikke om hvor kaldt det var da du prøvde å starte. Tror ikke glødingen blir aktivert før det er kaldere enn 0grader. Min var også tungstartet men da hadde jeg 3 av 4 defekte glødeplugger. Kan egentlig være hva som helst. Dieselpumpe(er 2stk), dyser og glødig. RS Har et problem med at bilen ikke starter, var ute å kjørte i går så stoppet jeg bilen i en 15min, og når jeg skulle starte bilen igjen så var det ingen antydning til at den tente.Har hatt noen små problemer med at den var treig til å starte før og, men den startet da etter hvert, vist det er noen som har vert borti samme problemet så er jeg veldig glad for tips Edit: Gløde lampa på bilen slokner heller ikke. Bilen er en 2002mod E46 320D.
Kobar Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 kan hende catalysatoren er gått tett. det skjedde med en lik bil her i området! bare d var -01mod
Mons1 Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Hvis bilen har gått mye småkjøring, så kan man risikere at innsugsmanifoilen kokses igjen pga eksosretur via EGR-ventilen og inn i innsuget. RS kan hende catalysatoren er gått tett. det skjedde med en lik bil her i området! bare d var -01mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå