LordPalo Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Bilen som selges er en FS Racing i skala 1:5 (dvs STOR). Bilen har masse oppgraderinger i forhold til den originale. Bilen har en 30cc 2 Takt bensin motor som er forsterket med stål drev og Abra lukkede lager (Tåler mer juling og dritt enn de originale).Det er også med en DX2 2,4GHZ Spektrum kontroller og mottaker som er bedre enn den som er med originalt (Pris 2000kr) Styre servoen er oppgradert til en Hitec 805BB (24kg) Bilen fremstår som pent brukt. Det følger også med et umontert lysdiode kit ifra RClights.com Prisen er 4500 kr ved kjapp handel PS. de andre bilene på bildene er solgt
ReiRud Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Hvilken bensin går den på? hastighet ca? Tåler den mye juling/ fuktighet? er det mye justering og skruving iforhold til kjøring? svar gjerne på pm..
LordPalo Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Kan like godt svare her inne Denne går på vanlig 95 Oktan bensin med oljeblanding (4%). Fyll rett ifra pumpa på Shell og kjør Dette er en ganske grov/solid konstruksjon i forhold til de små 1:8 skala nitro bilene som ryker hele tiden. Pga størrelsen så tåler den også mer. Farten på denne er oppgitt til 80km/t++. Denne kan selvsagt forandres ved å bytte drev. Den tåler mer fukt enn en nitro bil, da den her har en slags form for plastkasse rundt motor og drivverk, pluss at servoene er godt beskyttet og smurt inn med vaselin for å gjøre de ekstra sikre mot fukt. Her kan du lese litt mer om bilen: http://www.rcbutikken.no/product_info.p ... 3d4a618ffa
wagon Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Har og har hatt masse bensinbiler, og kan bekrefte at denne tåler MYE mer juling enn mindre biler som 1/8 og 1/10.. Mye mindre mekking, pluss at du kan kjøre 35-45min pr. tank i forhold til 10-12min på en normal nitro bil. Og ingen gløding, bare å trekke i gang Den Spektrum´n er i tillegg meget bra, den originale er bare dritt i forhold. Løp & kjøp folkens, dette er moro!
extremracing.net Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 billig utgave av FG eller?? hvordan er dele tilgangen til denne? regner med det er en 2wd og ikke 4wd?
LordPalo Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Det er riktig som Extremeracing.net sier at det er en 2WD. Rcbutikken.no og smallsize samt flerebutikker fører fullt dele lager til disse bilene. Stemmer FG er også billig.
stiann Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 stemmer fg er også billig. hva mente du med det?
LordPalo Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Stiann Var en som lurte på om dette var en billig utgave av FG.
stiann Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 StiannVar en som lurte på om dette var en billig utgave av FG. ok. for dette har jo ikke noe med fg og gjøre mener jeg. Dette er faktisk en kina kopi av den første modellen fra mcd
LordPalo Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 For å gjøre det helt klart. Denne ligner mer på FG enn MCD sine modeller. 80 % av delene på FG passer bolt on på FS racing sine modeller.
stiann Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 har vel snart hatt 20 fg`r. og jeg klarer ikke og se noen likheter på disse bilene. men du får da ha den meningen du vil.
Ceylon Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 har vel snart hatt 20 fg`r. og jeg klarer ikke og se noen likheter på disse bilene. men du får da ha den meningen du vil. Eg FG dårlig kvalitet på eller.... siden du har hatt 20 stk. Eller er du bare kjempe fan..
LordPalo Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 Det følger også med ny reserve servo til gass/brems av merket TowerPro. (MG995), og et oppladbart 2000Mah batteri med lader (Vanlig og hurtig lading)
LordPalo Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 Ved rask avgjørelse så kan det følge med en tower pro servo. Dette er en rask, sterk og knallbra servo
LordPalo Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Enestående tilbud denne helga. Selges for 3800 kr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå