Bjørn m Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Må Ta meg en tur å inspisere snart trur jeg
THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 dette blir tøft nåke spesielt med desse bilene er det planen og vera klar til sommeren??
winchester Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 Dette blir bra Må si jeg ble meget interessert i å finne ut av hvor den detaljen skal plasseres
Gjest Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 hei. jeg hat gjort mye karros arbeid med biln i de siste. har ikke tatt så mye bilder av det. så har jeg laget motorfester og div småtteri. kommer en større uppdate med bilder om noen dager..=) Og bilen håper jeg blir ferdig til sommeren ja.
bbmw Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Dere kan gjette hva dette blir.Tror det blir en litt artig detalj Holder til hjemmebrentsdunken kansje???? girtunnel til tremek kassen du så sårt trenger ?
_anders Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Du nærmer deg da ja. Men tror nok ikke det kommer slik bråkekasse i denne bilen heller nei
Larsi Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Hehe, er vel panserscoop det der Kan bli snodig det
winchester Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Om bbmw nærmet seg med girtunnel, tviler jeg på at et panserscoop er noe nærmere. Han har også sagt at panserscoop blir det ikke.
Gjest Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 tremek kasse skal jeg aldri i hele mitt ha igjen. Har kjørt flere traktorer som er mye bedre og gire + att den som anders sier bråker no jævlig. zf diesel kasse ftw=)Og ja det forderva bøyde pansret er blitt girkasse tunnel.hehe. Men er ikke ferdig enda så vi for se hva som skjer.Bakstillingsplanene mine er nye og. Blir komplett bakstilling fra e28 535. Den er 9 cm breiere så bilen skal få seg en diskret bredding bak. Fant etterhvert ut att det ble bedre enn e30 bakstilling med tanke på bremser og demperfester og div.
Gjest Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Breddinga blir som på denne e30n. Man ser att skjermen buler ut litt bare. fin og feit over ræva blir den Og ja jeg skal ta bilder fremover nå. Har bare vert dritt arbeide til nå og det er bare kjedelig.
|Ole| Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Eg må sei eg misunne dokke karane kunnskapane dokke har!! Kunne tenkt meg halvparten!!
T. Tharaldsen Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 her må det jo nesten bare følges med, dette virker som noe som ikke kan slå feil
M3 Yngve Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 Gleder meg virkelig til å se denne i action til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå