S.Hafsmo Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 har omsider fått fatt i et sett sideskjørter til E34. det jeg nå lurer litt på er, går det an å montere disse uten å måtte borre i chassi? noen som har testet med f.eks karosserilim der de skal monteres oppe i kanalen? kan umulig tenke meg til at det skal så voldsomme krefter til for å holde disse små skjørta på plass. om noen spekulerer på hvordan slik montering normalt sett foregår, kan de se her.
bjørn vidar Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 en kompis av meg(en lakkerer) limte de først med rutelim og det holdt det. etter hellakkering nå har han skrudd de fast og sparklett overgangen. begge deler funket/funker fint for han dette var en e46. men er jo samme tingen
S.Hafsmo Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 hmm.. interessant. det skulle jo fungere. mener å ha hørt at leppene på f.eks E60 limes?
Bele-Bmw Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 mine m5 skjørter er ikke limet eller borret. har dårlig trua på å borre der(større sjangse for rust) og lim er litt tungvint viss du må av med de en dag. men hvilken skjørter er d du har da?
NeonMuffler Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 mine er skrudd i bånn(kanalen) og brukt kitt på toppen for å lime, funker som bare pokkern det
S.Hafsmo Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 måtte du borre for å montere i underkant av kanalen? kitt?
nightmare Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 var en kammerat av meg som sa at de på hans bil var skomma inn! altså orginalt fra tyskland ? og da var det overhodet ingen hull, eller noe som kunne ruste.!
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 skummet inn? hvordan i helsike foregår det?
nightmare Skrevet September 30, 2009 Skrevet September 30, 2009 jeg vet ikke.. første jeg tenkte på var byggskum men det eser å blir sikkert ikke så bra.. de har vel en eller annen fanzy måte å gjøre det på. jeg vet at byggskumm limer som bare det iallefall. //er tømrer//
S.Hafsmo Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 hmm... ser for meg at skjørta blir helt runde når byggeskummet er "ferdigutvidet"
havardw Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Fikk du noe svar angående monteringen? Har fått tak i skjørter selv, og lurer på hvordan jeg skal montere dem. På forhånd, takk!
S.Hafsmo Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2011 Fikk ikke noe svar nei, og skjørtene ligger i garasjen. Har litt kanalrust som skal tas før montering blir aktuelt. Får boreskabloner på koed.no da, ser for meg at det kan bli aktuelt, slik at man har mulighet til å følge med på eventuell rustutvikling under skjørtene.
havardw Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Når jeg tenker meg om, så fikk jeg med sånne skablonger som du snakker om, tror jeg må se på det en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå