j_b Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 m3 3.2liter hjerne boks chippet, men kan ikke garantere noe m3 3.2liter coiler m3 3.2liter rattstag eller hva det heter med nøkkel selges samlet eller hver for seg. gi bud.
Øyvind L. Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Hvis ikke du har ews boksen med plugg og ledninger så er det ikke mye å ha. Ikke meningen å ødelegge salgs tråden, men synes det er fin info å ha med. Hvis ikke du har de delene da.
Dirty Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 mener du det er fjernet startsperre med chip? såfall er jeg interensert
j_b Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Hvis ikke du har ews boksen med plugg og ledninger så er det ikke mye å ha.Ikke meningen å ødelegge salgs tråden, men synes det er fin info å ha med. Hvis ikke du har de delene da. åja, vet ikke jeg. har ikke boksen. men det er plugg og ledning på det staget.
j_b Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 mener du det er fjernet startsperre med chip?såfall er jeg interensert skal være ekstra hk og fartssperre fjernet. om fjernet startsperre vet ikke jeg. kan ikke garantere noe. 1000,- er bydd for hjerne boksen.
Øyvind L. Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Hvis det sitter en boks der på størrelse med en litt stor fyrstykk eske som har en gul plugg så er det EWS boksen.. Ledningen ifra ringen rundt nøkkelen går inn i den boksen. Klarer ikke se det på bildene.
j_b Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 Hvis det sitter en boks der på størrelse med en litt stor fyrstykk eske som har en gul plugg så er det EWS boksen.. Ledningen ifra ringen rundt nøkkelen går inn i den boksen.Klarer ikke se det på bildene. er ikke noe sånt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå